Zwangerschapskwaaltjes

Hallo,

Ik ben alweer bijna 21 weken zwanger, wat vliegt de tijd.
In het begin was ik misselijk, moe en emotioneel.

Nu ben ik niet meer misselijk maar wel moe en heb last van maagzuur, en ja ik kan nog steeds om de kleinste dingen huilen...haha

grtjes!

Mijn vorige zwangerschap kon ik nu al bijna niet meer lopen door heupklachten. Nu heb ik eigenlijk nergens last van, heerlijk! Hoogstens vaker plassen, maar dat kan ik niet echt een klacht noemen, meer onhandig.

Afgelopen weekend zijn wij een lang weekend naar Schotland geweest en hebben toen heel veel gelopen. Aan het einde van de tweede dag kon ik nauwelijks nog lopen, ik waggelde als een hoog-zwangere. Maar gelukkig is het al weer ver bijgetrokken. Maar ik heb wel even gemerkt waar mijn grenzen momenteel liggen.

Groetjes, Irene

Hoooi,
ik heb nog steeds last van moeheid en hoofdpijn, hoopte dat het wel een keer over zou gaan maar helaas!
Verder heb ik na een avond opbezoek of even lopen last van m'n bekken denk ik. Zit tussen mijn rug en billen in en dan echt van binnen (voor en achter) het is ene soort misselijkmakend gevoel :S toch maar eens met de verlos bespreken maandag!
xx

19 weken zwanger en tot nog toe weinig klachten, behalve meer hoofdpijn dan normaal, laatste week begint ook het maagzuur op te spelen. Daarnaast inderdaad ook emo om de stomste dingen, meestal terwijl het niet eens om mezelf gaat, vaak door iets wat ik zie of lees... O ja, en erg kortademig, dacht dat ik nog conditie had, maar hijg al als ik een trap oploop!

Hier last van bloedarmoede (6.1) en nu aan de staalpillen. Gevolg.... pijn in mijn buik, krampen en moeilijk naar wc kunnen. Niet echt ideaal dus....

Licht in het hoofd, snel flauw voelen, last van mijn bekken en heel erg moe.

Heb me vandaag ook ziek gemeld. Had maandag koorts en nu ook nog uitslag (grrr jeuk!!!!)
Zal wel iets van mijn dochter hebben overgenomen aangezien die vorige week ziek was (zonder uitslag)

Voor mensen met maagzuur....
Vanillevla, en cola schijnt soms te werken. En je kan bij apotheek ook speciale drankjes halen daartegen. Is wel onwijs vies!!

Succes allemaal

Irene

Hoihoi, ik heb sinds een paar weken behoorlijk last van harde buiken, bandenpijn en bekken- lage rugklachten. De VK wil dat ik minder lang werk en dus is in overleg mijn rooster aangepast. Ik moet komende week zondag, dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag werken en dan alleen de ochtenden dat wil zeggen van 6 of 8 tot 11 of 12. Daarna heb ik vakantie en als ik terug kom zien we wel hoe het gaat. Ik moet dus gewoon gas terugnemen helaas maar ik voel me verder wel goed.

Ik heb de laaste paar dagen ook last van harde buiken en mijn rug. Alles lijkt moeite te hebben met ontspannen, ook in bed. Veel dromen/nachtmerries.

En dat heb ik meer op de dagen dat ik thuis voor mijn huishouden en mijn zoontje zorg als op mijn werk.

'k Weet niet zo goed wat ik ermee moet eigenlijk.

Mijn moeder waarschuwde mij ervoor want die had bij haar 2e kind dat de bevalling 2 mnd te vroeg begon en moest toen een tijd lang aan de weeën remmers en plat liggen.

Maar ja het leven gaat ook gewoon door...

Pff , ja sinds kort heb ik echt last onderaan mijn rug en ben nu 25 weken zwanger het lijkt nog niet lang maar toch voel ik hem wel echt zitten ik ben nog steeds erg misselijk en mijn bloeddruk is nog steeds veel te laag gunstig voor de baby maar slecht voor mij door de sterretjes die ik zie val ik flauw en voel ik me misselijk in het begin dacht ik dat dat gevoel wel weg ging naar een paar uur maar het blijft toch echt heel de dag ook ben ik snel moe en word ik gek van dat opspelende maagzuur dat elke avond komt bij het liggen opzich is de baby nu best rustig maar bij 25 weken staat er hard geschop dus ik ben benieuwd wat er gaat komen!

Terug
Bovenaan