Zwangerschapsmasker

Ik heb laatst iets gelezen, dat Biodermal iets nieuws heeft (een spray), die volgens mij speciaal voor zwangere vrouwen was.
Ik heb net even via google gezicht en het gevonden. Het heet  'Biodermal pigmentcreme'. Je kan even kijken op de site van Biodermal!
Daar  staat ook dat  je tijdelijk 2,50 Euro terug kan krijgen als je het gekocht hebt.

Succes! Ik ga het denk ik wel kopen, maar ik weet nog niet hoeveel het kost.

Groetjes,  
Sandra  
 
Dit stond er ook nog bij:

"Pigmentcrème voor gezicht en hals is onderdeel van de Derma Care-lijn en is verkrijgbaar bij drogist, apotheek, parfumerie en  warenhuis.      
Consumentenadviesprijs  flacon 50 ml: € 22,95."

Dus dan weet je meteen wat het kost!
 
Ik heb het even bekeken, maar het klinkt niet alsof het een bescherming tegen de zon is eigenlijk.... ik ga het wel eens navragen in de winkel. Wel een goede tip!

Linkie.
 
Hoi,
ook ik loop al jaren rond met pigment vlekken door gebruik van de pil. Toch wil ik er niet wit uit zien en mijn gezicht en gebruik een zelf bruinende gel, werkt erg goed zonder vlekken. Mijn vlekken worden er in ieder geval niet erger zichtbaarder door. Het is van Lancome paris, en heet soleil flash bronzer. Goedkoop is het niet maar na veel uitgeprobeerd te hebben werkt deze de beste.
Succes!
 
Maar is dan niet het gevolg dat de vlekken in de winter alleen maar erger te zien zijn (als het bruin weer weg is dus...)? Die Pigmentvlekken kleuren namelijk niet alleen donkerder bruin, maar ook intenser...
 
Terug
Bovenaan