zwangerschapsmasker !!!

Nu zeurt mijn man al dagen ga je nog even lekker op het dakterras zitten vandaag. Heel lief bedoeld, maar ik zit niet te wachten op bruine plekken in me gezicht van de zon. Die heb ik al is op me bovenlip en puntje van me neus opgelopen in me tweede zwangerschap nadat ik lekker had liggen bakken.
Vandaag scheen het zonnetje zo mooi buiten dat ik dacht eet lekker buiten een boterhammetje met de kids. Daarna en ik nog even onderuit gaan liggen in me stoel met mijn lange haar bedekt over me gezicht als bescherming. Dat hielp dus niks. Toen ik in de spiegel keek zag ik bruine kringen onder me ogen en me hele neus is donkerder. Weet iemand alsjeblieft een goed middeltje ???

alvast bedankt groetjes Sanne
 
Volgens mij is er niets aan te doen, smeer je gezicht vanaf nu elke dag in met factor 50, dan voorkom je erger.
 
Ja balen joh. ik heb er ook erg last van, gelukkig verdwijnt het na de zwschap weer.. Ik smeer ook met een hoge factor (vanaf nu standaard iedere dag na mn dagcreme) en als ik in de zon ga zitten probeer ik met mn gezicht in de schaduw te blijven. Maar helemaal voorkomen doe je het toch niet, ik zou gewoon een goede foundation/poeder aanschaffen die de boel een beetje camoufleert.. Ik heb die van Clarins, bedekt de vlekken echt perfect.. sterkte!
 
nou daar word je oko niet gelukkig van als niemand een echte oplossing heeft; ik trouwens ook niet hoor, zit zelf al wel dagen lekker in de zon te bakken maar zal dus maar eens gaan uitkijken...
 
Uh, een erg hoge factor gebruiken, schaduw opzoeken en een mooie hoed kopen? Rot als je er zo gevoelig voor bent. Maar je kan toch moeilijk de hele dag binnen blijven zitten.

Groetjes Judith
 
Terug
Bovenaan