zwangerschapsmasker !!!

Ja precies ben dat binnen zitten beu. Ik ga maar een mooie zonnehoed aanschaffen en smeren met F 50. Ik heb wel op internet kunnen vinden van nivea vital tint perfect... dat schijnt je huid te egaliseren. Ik had nog van nivea anti age creme staan en dat ben ik gelijk gaan smeren dat is tegen de eerste ouderdoms tekenen zoals ook pigment vlekken. Volgens mee heeft het wel wat gedaan, de schade op me gezicht valt nog mee.
Ik weet dat die vlekken als je ze eenmaal hebt elke zomer weer terug keren tenminste bij mij. Gister liep ik nog in tranen nu zie ik het weer van de zonnige kant. Heelijk die hormonen.

Liefsss
 
hoi hoi

inderdaad een pigmentvlekken creme helpt wel tegen de vlekken die je al hebt. Ze worden minder maar helemaal weg gaan ze niet meer. Als je namelijk na je zwangerschap weer in de zon gaat kunnen, ik zeg kunnen, ze weer terugkomen maar dat hoeft niet ligt er helemaal aan hoe gevoelig je huid is. smeer altijd met een goede hogere factor dat kan nooit geen kwaad en het is een fabel dat je niet bruint wordt daar waar je een hoge factor hebt gesmeerd die factor betekent alleen dat je huid het langer volhoudt in de zon dan als wanneer er niets op zit........

succes ermee
 
Terug
Bovenaan