zwangerschapsondergoed

Ik ben bezig met een onderzoekje naar zwangerschapsondergoed. Zelf ben ik voor de tweede keer zwanger en ik merk dat er erg weinig ondergoed verkrijgbaar is, of het is duur. Tenminste, het ondergoed dat ik graag draag. Ik vind bijna alleen maar van die onderbroeken met zo ’n grote buik, terwijl ik graag wat lage broekjes draag. Die verkochten ze 2 jaar terug nog bij H&M, maar u niet meer. Wie is het daar nog meer mee eens? Ik kan me bijna niet voorstellen dat ik de enige ben die daar tegenaan loopt. Ik hoor graag jullie reacties.
 
Hoi Thirza,

ik zelf krijg al de kriebels als ik die grote tenten met ingenaaide buikstukken zie liggen. IEUW! Never nooit dat ik dat aan ga doen dus!

Ik heb bij de Hennes gewoon de stringetjes (hele lage) die ik altijd draag een maatje groter gekocht en dat gaat prima. Moet natuurlijk ook wat 'normale' onderbroeken kopen voor na de bevalling, want een kraamverband in een string lijkt me niet echt een succes.
 
Ik had tijdens mijn zwangerschap elastisch ondergoed van Ter Stal: goedkoop en zat prima (is uit de gewonen collectie, dus geen positiekleding).
Moet er wel bijzeggen dat de kwaliteit wat minder is, maar daar staat tegenover dat je ze ook maar een half jaar of zo nodig hebt.
 
Ja,verschrikkelijk.
Ten eerste vind ik die grote zwangerschaps onderbroeken niet lekker zitten en ten tweede,waar staat dat als je zwanger bent je geen leuk/mooi ondergoed meer aan mag??Vind het echt saai en lelijk!!

Groetjes Liel
 
Hai Thirza,

Ik ben bijna 30 weken zwanger en draag nog steeds mijn eigen strings. Ik zou eigenlijk niet weten waarom ik die tenten zou moeten dragen. En laatst ging ik op zoek naar zwangerschapsondergoed en toen kon ik het niet vinden. En als ik wat vind is het bijna 20 euro per onderbroek. Ik weet dus precies wat je bedoelt. Monique
 
Hoi Thirza,

Ik bij Hunkermuller en Livera wel van die lage onderbroekjes gezien, maar of zij zo laag zijn voor onder een zwangerschapsbuik, dat weet ik niet.

Maar nu even iets heel anders:

Toen ik je naam zag staan, dacht ik Thirza?? die ken ik ! van vroeger... Normaal kom ik de naam Tirza nog weleens tegen, maar dan zonder h. Het zou wel heel toevallig zijn, maar zou wel gaaf zijn als jij die Thirza van vroeger bent...
Even een paar herinneringen ophalen. Ten eerste, we zijn een aantal jaren vriendinnen geweest. We hebben allebei in Gorinchem gewoond, in een flat langs de snelweg. Daarna ben jij met je moeder en zussen verhuisd naar 'de stad'. Later, na de Mavo werd ons contact helaas wat minder. Wat jaartjes later hebben we nog wel eens afgesproken. Jij woonde samen in Gorinchem, en ik in Dordrecht. Helaas ging jou relatie stuk en ben jij naar het noorden van het land vertrokken. Toen zijn we helemaal het contact kwijtgeraakt. Vind ik nog steeds jammer !

Herken je het? lijkt me heel leuk om weer contact te hebben.

Het kan natuurlijk zijn dat jij niet de Thirza bent, die ik denk. Dan sorry dat ik je hiermee lastig gevallen heb.

groetjes

ps. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die niet echt zitten te wachten op zo'n antwoord van mij. Ook sorry, maar ik zou zo blij zijn als bovenstaande Thirza is, die ik bedoel !
 
Ik kocht ze bij de Action, grota-wijven-onderbroeken, maat 58-60 of zoiets. Drie slips voor 1,99 euro, in verschillende kleuren. Zitten heerlijk, breed kruis, zachte bovenrand (met strikje!), 100 % katoen. Je kunt er geen eeuw mee doen, maar dat hoeft ook niet. Ik had geen 5 of 6 euro over voor 1Joke broekje, veels te duur!
 
ik werd er ook gestoord van dat je helemaal geen leuk zwangerschapsondergoed kan kopen. Het enige wat ik kon vinden waren die grote tenten in zwart, wit en huidskleur. Heb gevraagd of er geen spul met kleurtjes of printjes verkrijgbaar was, maar volgens de verkopers was daar een paar jaar geleden geen vraag meer naar en hebben ze het uit de collecties gehaald.
Afknapper hoor, alsof je er tijdens je zwangerschap ook niet leuk uit wilt zien qua ondergoed. Ik bedoel, die grote tenten zitten mij heerlijk hoor, maar een kleurtje of een printje o.i.d zou ook wel eens leuk zijn...
 
Terug
Bovenaan