zwangerschapsondergoed

Ach, hoe lang moet je ze nou aan... Ik heb zwangerschapsstrings gekocht bij de Livera, voor € 6,95 per stuk en okee er zit een hele buik in maar ja, het zit echt lekkerder dan mijn eigen strings waarvan de voorkant strakker om mijn buikie komt te zitten.
Ik kan me nog steeds sexy voelen, al heb ik nu een buik (21 wk zwanger)! Mijn borsten zijn nog prachtig en ik heb liever dit aan waarin mijn buik ruimte krijgt en ik toch een string kan dragen, zodat je niet zo'n lelijke streep in je broek ziet lopen, dat is pas on-sexy!
Mijn man vindt 't geweldig, die buik, en vindt mij altijd mooi, met of zonder kleding aan dus waar zou ik me druk om maken?
 
Bedankt voor al jullie reacties! Even voor de goede orde; ik doe een onderzoek, omdat ik graag zelf iets wil ontwerpen, niet omdat ik op zoek ben! Ik ben van mening dat die grote broeken met zo'n buik wel lekker zitten, maar die kunnen alleen onder broeken die ook zo'n buik hebben. Aangezien ik zelfs bij mijn tweede zwangerschap niet een enorm grote buik heb, pas ik die echte zwangerschapsbroeken, met buik van voren, pas de laatste maanden. Bovendien, zoals velen van jullie aangeven, is het ook fijn om na de bevalling nog een tijdje een lekker zittende slip aan te kunnen.
Maar begrijp dat velen van jullie een laag (van voren dan, niet van achter en op de heupen) broekje niet fijn vinden????
Oh ja, het is wel mijn idee om goedkope slips te ontwerpen, gewoon van katoen, in een paar leuke kleuren (dat zie je ook nergens!)Net zo goedkoop als de gewone onderbroeken bij de H&M. Lees dat velen genoegen nemen met mindere onderbroeken, maar zouden jullie geinteresseerd zijn in zoiets als ik bedoel?
 
(ik was de anoniem van 13-11-2004 21:01:42)

ja, ik denk dat ik daar wel interesse in zou hebben! In lage broekjes met ruimte voor je buik! Ben benieuwd!! Al zal dat dan bij de volgende zwangerschap pas in de winkels liggen??
 
Terug
Bovenaan