zwangerschapssuiker?

Wie heeft er ervaring met zwangerschapssuiker?
Ik heb ontzettende dorst en kom veel meer aan dan bij mijn eerste twee zwangerschappen.
Mijn verloskundige zegt dat dorst tijdens de zwangerschap niets te maken heeft met suiker?!

Waar komt die ontzettende dorst dan vandaan.
Kan iemand mij helpen?

Gr Anita

Hoi,

Ik heb geen ervaring met zwangerschapssuiker en weet er eigenlijk
niet veel van!
Maar nu ik jou berichtje las viel mij ook op dat ik de laaste maanden veel meer
dorst had dan normaal.....?
Heb me er gewoon aan toegegeven en ben lekker veel water gaan drinken!
Dacht...is toch goed voor me dus drinken maar....!!
Heb er eigenlijk niet echt bij stil gestaan dat het misschien iets betekend!?
Ik voel me helemaal oke...dus vandaar!? Maak me er maar ook niet druk om!

Succes en misschien weet iemand wat het inhoud!?
Gr.Annemiek!
37+4 weken

Hallo,