zwangerschapssuiker??

hallo,

hier nog even een berichtje van mij, ik ben straks even langs mijn schoonvader geweest die heeft ook zo'n apperaatje om te meten. maar nu was de waarde 1,5 uur na het avond eten 10.1 dus dat is volgens mij veels te hoog, ik   zal morgen de vk bellen en dan zal ik wel horen wat ze zegt...........

groetjes susanne

Hoi susanne,

je zegt in je eerste berichtje dat je bang bent af te vallen omdat dit ook niet goed zou zijn. Volgens mij en mijn vk klopt dit niet helemaal, als je maar geen tientallen kilo's gaat verliezen!
Ik heb zelf een vrij hoog startgewicht (95 kilo) en ben nog niks aangekomen en in het begin zelfs afgevallen (ben nu bijna 28 weken). Ik kreeg de complimenten van mijn vk, aangezien hij het heel erg goed vond!

Mijn suiker was overigens wel in orde, maar ik wil dit bij de volgende controle nog eens laten checken, want ik heb een hele erge zoete inval... Vreet nu echt meer snoep dan voor de zwangerschap, ben een beetje bang dat het té véél zal zijn...

Sterkte in ieder geval en ik hoop dat het allemaal goed komt met jou en je baby!

groetjes
Sas

Hi allemaal, denk reageer nog een keertje ik ben inmiddels bevallen van een gezonde zoon, Tony.
Ik had dan ook zwangerschapssuiker en moet zeggen nu ik bevallen ben mijn waardes weer normaal zijn, gelukkig. Dus hou allemaal nog eventjes vol in de zwangerschap en dan komt het allemaal goed  , succes ermee!!

liefs, Chantal mama van Donny en Tony

hoi chantal,

gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zijn gewicht? was die ook vrij hoog of viel het mee?? fijn dat de waardes gelijk weer normaal zijn!!

groetjes susanne

Hoi Suzanne, ja dank je wel , dat viel gelukkig heel erg mee ze hadden tegen mij gezegd dat het minstens een 8 ponder zou worden, want een week voor zijn geboorte hadden ze  met een echo 'm opgemeten en toen zeiden ze dat hij al ruim 7 1.2 pond was...maar  was bij zijn geboorte 3460 gram dus nog net geen 7pond en 47 cm,dus kan je nagaan  hoe mis ze het kunnen hebben..

Nou nog veel succes en geniet van je zwangerschap!!
liefs, Chantal

Terug
Bovenaan