zwangerschapssuiker

Hoi,hallo,
Dit is mijn 2de zwangerschap met suiker. Bij de eerste keer zeiden ze wel,reken maar op een groot kindje,10pond etc. Bij mij viel dat achteraf erg mee.(3855gr) De bevalling is goed gegaan,Alleen op het laatst ging de hartslag iets omlaag maar ik weet niet of dat met de suiker temaken had. mijn meisje heeft er niets van overgehouden.
Ik was daar ook niet zo heel bang voor,omdat het kindje daarop gecontroleerd wordt. Het is gevaarlijker denk ik als ze niet weten dat je suiker hebt,en er gebeurd wat.Ze houden het kindje noulettend in de gaten.
De suiker is bij deze 2de keer ook met 18weken ontdekt,dus heel snel. Nu deze week best hoge waardes,dus ben bang dat ik er toch aan geloven moet.
Nog een extra tip;kijk uit met stripjes (voor de prikpen) tekopen,zonder dat je doorgestuurd bent naar een diabetesverpleegkundige.. Bij mij werden de strips niet vergoed en aangezien ze vreselijk duur zijn(meer dan 1euro (!!!) per stuk!!) en ik moest toch 3 a 4keer per dag prikken. Nadat ik bij de diabetesverpleegkundige liep werden ze wel vergoed. misschien een aandachts puntje..
Groetjes Coortje

Terug
Bovenaan