Zwangerschapstest 6 0f 4 dagen voor NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve lezers,

wie heeft er ervaring met de zw testen die je of 6 of 4 dagen voor je nod kunt gebruiken. Is het betrouwbaar ??
Kan namelijk niet wachten om te testen

lieve groet Marinte

Hoi,

Ik heb ze in huis (Die van 6 dagen voor de NOD). ik heb 9 of 10 juni mijn NOD. Ik ga zaterdag testen.
Wel ga ik morgen nog eens een ovulatietestje door de bocht gooien. Die schijnen het zwangerschapshormoon ook te signaleren! Maar goed, die zijn natuurlijk minder betrouwbaar.

Maar of die vroege testen werken hangt volgens mij van vrouw tot vrouw af. het ligt er maar aan hoe snel je lichaam het zwangerschapshormoon aanmaakt. Bij de een is dat snel, bij de ander pas twee weken na de NOD!

Maar het kan dus wel!

SUcces ermee!

Ik heb al twee keer getest voor mijn nod met die testen van matcare, ultra, die je 6 dagen voor je nod kan gebruiken. En allebei positief, de eerste keer werd een miskraam en nu ben ik in de 28ste week van mijn zwangerschap.
Ik denk dat het per persoon verschilt, of je snel hcg aanmaakt of niet.

Groetjes Rimke

hoi,

bedankt voor jullie reacties,

ik heb zojuist getest maar negatief, zit nu 5 dagen voor m'n NOD
maar...ik heb zo'n gevoel dat ik zwanger ben, heb zoveel symptomen pffffff,,,,

nog maar even afwachten...

liefs Marinte

Je kan misschien beter met ochtend urine testen
En je hoord wel meer positieve verhalen over die test
Ik heb zelf via testjezelfnu die test aangeschaft, maar nog niet hoeven te gebruiken
Ik durfde namelijk niet tevroeg testen, omdat ik die negatieve tests haat.
Maar ja wie niet, hihih. Maar het klopt idd dat het per vrouw verschild, want de een test 4 dagen voor de nod positief en iemand anders kan pas na 1 à 2 weken overtijd positief testen. Het ligt puur aan of je al genoeg hormonen in je urine hebt die meetbaar zijn.

Succes! Liefs Nathalie

Joh kan dat     ???

Wat fijn zeg dan hoeven we iets minder dagen in spanning te zitten....vertrouwen jullie die uitslag dan wel als die negatief is of doen jullie dan bij de NOD nog een gewone test?? Dat zou ik doen denk ik...maar goed het blijft nog steeds leuk om te doen toch!

Bij alle twee mijn kids had ik op de  dag dat je ongesteld moet worden  een dikke vette streepop de predictorstick, zou dat dan nu bij de evt derde zwangerschap ook al bijna kunnen.....Normaal kan ik pas de 23 testen, nu dan misschien al 19e!!

Wie kan mij vertellen waar ik die testen kan kopen en wat t merk is??
IIg bedankt voor de tip.

Groetjes een afwachtende AnneRobe............hihi

Terug
Bovenaan