Zwangerschapstest 6 0f 4 dagen voor NOD

ook ik had de testen van matare. die van 4 dg voor je nod en die van 6 dg voor je nod.
heb ook echt 6 dg voor nod getest. dcht echt een heeeeeel vaag 2e streepje te zien. op 4 dg voor nod een test van 4 dg voor nod gedaan. weer zon mega vaag streepje. toen 3 dg voor nod een test van 6 dg voor nod en een al iets duidelijkere 2e streepje.
me man vond het maar niks dus een digi test van cb gaan halen en een huismerk drogist beide meteen posie. was toen net 3 wk en 4 dg zwanger.

inmiddels al bijna op 36 wk zwanger. Ik geloof dus wel degelijk in dat deze test betrouwbaar zijn, want heb die van matcare de maanden voor ik zwanger was ook veelvuldig gebruikt. lees miss wel 12 testen en nooit posie hoor hahahah.

succes ermee.

xx bambi

Zijn prima betrouwbaar, net als bambi ook negatieve testen gehad, maar bij mijn twee zwangerschappen dus wel een streepje.............dat streepje komt er ook echt alleen maar als je HCG hebt.
Ik heb ze via www.matcare.nl besteld. Snelle service en makkelijke testen,

Succes!

Groetjes Rimke
28+4 weken

Super bedankt voor jullie snelle reacties!!
Heb ze net besteld op MAT CARE. Goede tip!

Ben heel benieuwd of ze over een paar dagen poitief aangeven....

Want dan ga ik ze zeker aanraden aan anderen

x Anne Robe

Het werkt niet bij iedereen, helaas.
Zelfs 6 dagen na NOD was er bij mij helemaal niets te zien op die supergevoelige tests, maar 4 dagen daarna was een gewone tests van kruidvat wel positief...

Succes iedereen!

Ach het is ook maar beziheidstherapie!!! haha

Maar wel fijn dat ik dit vooraf weet, dan heb ik nog hoop bij een neg test

Groetjes...

Ik ben 6 nov met m'n pil gestopt en nog steeds heb ik mijn menstruatie niet, wel heftig het idee dat ik zwanger ben maar ergens ook het idee dat m'n lichaam me in de maling neemt en ik alsnog ongi ga worden. Inmiddels vanaf 6 dec tot nu al 7 testen gedaan waarvan 2 vroegtijdige testen waren en allemaal negatief. Zondag weer zo een vroegtijdige proberen. Ben zo gefrustreerd en zenuwachtig. Ook erg benieuwd of het raak is bij jullie!

Terug
Bovenaan