zwangerschapstest doen of niet!?!?!?!?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.Ik klets al een paar weekjes mee hier op de forum, maar heb zelf nog nooit een dilemma voorgelegd.
Keej, hier komt t:
ik heb mijn NOD als t goed is aanstaande zondag.
Tot nu toe nog nergens last van gehad, alleen een beetje gevoelige borsten, maar dat had ik de vorige maand ook nat voor mijn ongi.
Ik had met mijn vriend afgesproken om niet eerder te testen dan dinsdagmorgen..geen probleem verder, MAAR...nu ben ik zow misselijk en mijn buik is opeens opgezet tot een ballonnetje.  Hij  zit voor mijn gevoel helemaal vol met lucht!! ben net even naar de wc geweest, ik dacht, dan komt er wel wat....niks dus, hoefde nog niet eens echt te plassen. Mijn vriend vind ook dat ik een ballonnetjesbuik heb en mijn spijkerbroek heb ik van ellende maar geruild voor mijn huisbroek nu.. moeten we nu toch maar de test doen morgenvroeg of hebben meerdere meiden hier last van als ze ongi moeten worden??
Sorry, en heel verhaal, maar ik dacht ik moet t ook even kwijt. zucht...
Groetjes Sjnoebel

hallo meid

toen ik in januarie zwanger bleek te zijn had ik dat ook geen broeken aan kunnen velen en een hele volle buik dat was best snel ook voor ik het wist had ik dat al dus het kan een goed bericht voor jou zijn ik hoop het voor jullie bij ons is het met 9 weken fout gegaan maar wij zijn er ook weer druk mee bezig moet 3 mei ong worden nu net mijn ei gehad nou succes en ik zal voor je duimen.

groetjes geluk 1

Hoi sjnoebel

IK moet maandag mijn NOD hebben. Ik heb ook last van een opgezette buik. Maar dat krijg je ook als  je ongi moet worden. Dat zegt niks. Voor de rest heb ik iets last van steken in de borst. Maar voor de rest niks. Heb vanmiddag een test gedaan, die was iets te onduidelijk. Als je te vroeg test kan het zijn dat die negatief uitvalt. Ik doe de test weer pas als ik maandag nog niet ongi ben geworden. Als ik jou was doe ik de test pas zondag. Dan heb je kans op wat meer zekerheid. Ik weet wachten duurt lang. Kun je nu aan mij zien te vroeg getest en ik weet nu nog niets.

Groetjes Sharine

He meiden! bedankt voor jullie snelle reactie!
wel 2 verschillende eventuele conclusies! Maar goed, we zien wel.
Dat lijkt me zo zwaar als je toch al 9 weken bent en het gaat dan mis. Ik hoop dat het nu wel allemaal goed komt en gaat bij jullie geluk 1! Op naar 3 mei!!
Ik zie eerst even hoe ik me morgenvroeg voel en beslis aan de hand daarvan wel of ik de test ga doen of niet. mn vriend staat zowieso achter mijn beslissing gelukkig..tis toch iets wat je samen doet vind ik. Ik hou jullie op de hoogte en succes ook voor jullie!!
Groetjes!!

Ik zou denk ik ok wachten tot zondag of maandag. Als je te vroeg test komt er toch een negatieve uitslag uit en ik had toen heel erg dat het gevoel bleef, omdat ik die test niet vertrouwde. Je wilt zo graag dat het positief is.
Succes en we horen het wel!!
Liefs Stefanie

Goeiemorge!
ik heb dus vanmorgen maar een test gedaan. Kon echt niet langer wachten.
En jawel hoor...een hele hele vage streep..daar was ik dus al voor gewaarschuwd.
Nu weet ik eigeluk nog niks. Als de RDs niet arriveren, doe ik in de loop van de week even een nieuwe test. Ben benieuwd!
Sjnoebelke

Hoi,
een vage streep is gewoon zwanger hoor meid.
een test is nooit positief als je zwanger bent.
had bij mijn eerste ook een hele vage streep en toen was ik ook gewoon zwanger.
gr lisette

Terug
Bovenaan