zwangerschapstest doen of niet!?!?!?!?

quote: sjnoebelke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-04-2007 08:45:13'));

Goeiemorge!
ik heb dus vanmorgen maar een test gedaan. Kon echt niet langer wachten.
En jawel hoor...een hele hele vage streep..daar was ik dus al voor gewaarschuwd.
Nu weet ik eigeluk nog niks. Als de RDs niet arriveren, doe ik in de loop van de week even een nieuwe test. Ben benieuwd!
Sjnoebelke

Nou meid ik ga heel hard voor je duimen!!

en voor de andere dames ook natuurlijk..

Liefs iris

Hey ladies!!
Bedankt voor jullie reacties!!
muurum, weer een vraagje:
Ik heb de test even laten liggen en nu een paar uurtjes later is de streep duidelijker!!!
Op de gebruiksaanwijzing staat dat je na 20 minuten niet meer op de teststreep mag kijken....wil deze streep nu toch iets zeggen of komt het door de ''oudheid'' van de test??
Ik hoop dat iemand hierop kan reageren, want de zenuwen gieren nu toch wel door mijn lijf, terwijl ik vanmorgen nog kalm zoiets had van: t zal wel niet.
Hoe gek kun je jezelf maken!!!!
zou wel helemaal toppie zijn, want mijn vriend en ik gaan 25 mei trouwen,
Dan is het plaatje toch helemaal compleet of niet!!
Groetjes Sjnoebel

Hoi sjnoebel

Daar mag je volgens mij niet  van uitgaan. Ik had dat namelijk vrijdag ook. Test gedaan heel vaag een streepje. Half uur later was die duidelijk te zien. Vanmorgen (kon niet laten) toch weer getest deze was negatief. Of ik zeg tegen mezelf die test is niet goed of ik ben echt toch niet zwanger. Niet dat ik je wil teleurstellen want ik hoop voor je dat je echt zwanger bent.

Groet Sharine

Ik had ook eerst een vage test en drie dagen later heb ik de test opnieuw gedaan (netjes in potje geplast en met de klok erbij de test erin gehangen, de eerste test had ik een beetje 'slordig gedaan').
En ja hoor binnen een minuut al een vette blauwe streep, dus ik zou zeggen gewoon over een paar dagen nog een keer de test doen!

Succes ik hoop dat je inderdaad een dikke streep krijgt!
gr mama van MD

Hallo meiden,
wat leuk dat ik weer reacties van jullie heb gehad!
Ik ben nog steeds niet echt ongi, maar heb wel op bepaalde momenten een bèètje lichtbruine afscheiding(sorry) en een beetje ongi gevoel...
Ik hoop dat ik mijn test ook "slordig" heb gedaan!!!
Morgen ga ik een nieuwe halen bij t kruidvat en dan ga ik woensdag weer  testen.
Sharine, zijn bij jou de RDs gearriveerd vandaag??? ik hoop zow van niet!!
Groetjes!!

Hoi Sjnoebelke

Mijn RD zijn nog steeds niet geariveerd. Maar vanmorgen toen ik naar de wc ging toen kwam er weer wat bruine afscheiding vrij. Nog niet echt krampen in de buik wel af en toe steekjes in de borsten. Ik moet maar rustig afwachten.

Groet Sharine

Hey Meiden!!
vanmorgen de digitale test gedaan, een vette ZWANGER!!!!!
ik ben zow blij!!!
Sharine, ik zag bij een andere topic dat je RD's waren gearriveerd. da's echt balen!!! (had ik je daar ook al gezecht, maar goed.)
ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak mag zijn!
Bedankt voor je goeie reacties op mijn vragen, heb ik heel veel aan gehad!!!!
En voor de rest van de meiden hier: heel veel succes met het zwanger worden en wie weet komen we elkaar weer eens tegen.
Ik blijf zeker nog even meelezen hier. mischien dat ik andere ook een beetje kan helpen met hun vragen...
Ik kan t gewoon nog steeds niet geloven!!
Groetjes Sjnoebelke

Terug
Bovenaan