Zwangerschapstest: Indrooglijn of niet?

<p>Hoi!</p><p>Ik ben echt de miljoenste ongeduldige twijfelende vrouw met deze vraag..</p><p>Ik heb een early zwangerschapstest van Action gedaan vanochtend. (Omdat ik morgen een etentje heb en misschien een wijntje wil. En omdat ik gewoon te nieuwsgierig ben) Zaterdag zou ik waarschijnlijk ongesteld moeten worden. </p><p>Ik zag eerst helemaal niets op het venstertje. Later, na 10 min, zag ik toch een héle vage lijn. Echt mega vaag, maar mijn vriend ziet hem ook. Hij is roze. Maar ja, wel buiten de afleestijd van 5 minuten.</p><p style="text-align: left;">Nu dus de grote vraag: kan dit een indrooglijn zijn of zijn die nooit roze? Iemand ervaring?</p>

Tsja, kan beide kanten op gaan, ik zie ook een lijntje, maar buiten de afleestijd is natuurlijk niet geldig. Maar er zijn genoeg vrouwen die eerst pas buiten afleestijd positief testen, en een of enkele dagen later pas binnen de afleestijd. Gewoon binnenkort nog eens testen lijkt me.

Buiten afleestijd is helaas ongeldig. Je moet de test dus sowieso als negatief beschouwen. Je kunt prima morgen een wijntje drinken. Ook als je wel zwanger blijkt te zijn. Zorgen dat je niet dronken wordt ;)

Terug
Bovenaan