Zwangerschapstest kruidvat

<p>Dag lady’s! ik heb 3 maanden geleden helaas een miskraam gehad, ik was toen 9 weken. Deze maand hebben we het weer geprobeerd! Ik moest gisteren (woensdag) ongesteld worden, en vandaag (donderdag) ben ik het nog steeds niet. Ik heb wel sinds gisteren last van witte slijm. Nou heb ik de zwangerschapstest van kruidvat gehaald. Ik twijfel heel erg of ik nou zwanger ben of niet?! iemand die mij kan helpen!!!  Ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden. Maar het moet dus een plus zijn dan is het positief. Maar wat ik nu zie is het streepje wat de plus moet vormen echt heel licht is. Vandaar dat ik twijfel. Iemand nog ervaring hiermee?  </p>
 
Bedankt voor je reactie!
Ik heb vorige maand een hysteroscopie ondergaan omdat er nog een heel klein weefsel zat. Dat is gelukkig verwijderd, gisteren ben ik nog voor controle geweest en het zag er allemaal goed uit op de echo. Ik heb ook 2 weken na de miskraam mijn menstruatie gehad en vanaf toen ook echt altijd op tijd niks geks dus. Gisteren had ik het gevoel dat ik ongesteld ben geworden, maar toen ik ging kijken was dat niet het geval. Ik heb trouwens ook 2 x een early zwangerschapstest gedaan 3 dagen voor de menstruatie en die was negatief.
 
Ja klopt 3 dagen voor de verwachte menstruatie.
nee niet met ochtendurine, omdat op de gebruiksaanwijzing stond dat ik op elke moment van de dag kon testen.
 
Je kunt een foto toevoegen door via Google -> foto uploaden voor forum -> 2e optie van boven -> foto uploaden en de link die je dan krijgt kan je hier plakken. Succes! 
 
Deze testen geven wel duidelijk aan dat je zwanger bent hoor!?
ik heb niet eens hoeven zoeken naar het streepje..
Van harte!!
 
[quote quote=10133444]Deze testen geven wel duidelijk aan dat je zwanger bent hoor! ik heb niet eens hoeven zoeken naar het streepje.. Van harte!![/quote]
Ik hoop het!! Super bedankt!
ik wacht nog 2 dagen dan doe ik nog een test voor de zekerheid. Dit keer ochtend urine!
 
Terug
Bovenaan