Zwangerschapstest kruidvat

Ik herken je wel hoor ? je vind zelf het een vaag streepje. Ik had precies hetzelfde toen heb een clearblue gedaan en als daar zwanger in beeld verschijnt dan geloof je het wel hoor ? 
 
[quote quote=10133694]Ik herken je wel hoor je vind zelf het een vaag streepje. Ik had precies hetzelfde toen heb een clearblue gedaan en als daar zwanger in beeld verschijnt dan geloof je het wel hoor [/quote]
Jaa! Ik denk er ook over na om een clear blue test te halen? zijn wel prijzig maar als het helpt tegen onzekerheid ga ik het zeker doen!
bedankt?
 
Hoi, ik zie wederom een + op je foto’s. 
Ikzelf heb ook met Kruidvat test test gedaan, alleen een andere waar twee in zitten voor 5 geen early. Maar blijf er bij je ziet gewoon een +
 
Bij mij was deze test ook onduidelijk en werd ook niet duidelijker na 2 dagen. Ik vond zelf de Kruidvat testen 2 voor €5 fijner en duidelijker. Ook heb ik de digitale clear blue test toen gedaan, die aangaf zwanger 1-2 :) 
 
maar een streepje zie ik wel, maar kan me je onzekerheid voorstellen, had ik toen ook! 
 
Super duidelijk! 
Hoe dichterbij je de camera van de telefoon houd, hoe waziger..
Daarom twijfel je waarschijnlijk elke keer?
Heel herkenbaar.. dat wel..
Ik heb zowel bij mijn 1e als bij mijn 2e bijna dagelijks getest.. uit ongeloof?
Van harte hoor! Super leuk!?
Groetjes Siska.
 
[quote quote=10133789]Bij mij was deze test ook onduidelijk en werd ook niet duidelijker na 2 dagen. Ik vond zelf de Kruidvat testen 2 voor €5 fijner en duidelijker. Ook heb ik de digitale clear blue test toen gedaan, die aangaf zwanger 1-2 maar een streepje zie ik wel, maar kan me je onzekerheid voorstellen, had ik toen ook![/quote]
Ik ga morgen de clearblue proberen! Ik wil echt ZWANGER zien?
 
Terug
Bovenaan