Zwangerschapstest loopt niet verder op

<p style="text-align: left;">Hi allemaal,</p><p>Ik ben nu 5 weken zwanger en mijn testen werden elke dag donkerder. </p><p>Ik heb geen bloedverlies of kramp op het moment. Gister avond wel een hele erge steek links in mijn onderbuik dus ik heb vanmorgen nog een keer getest. Deze test was niet donkerder dan mijn laatste test. Ook niet lichter. Ik lees online dat wanneer de test niet meer oploopt je kans heb op een miskraam. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb de afbeelding bijgevoegd. </p><p>Ik hoop snel op 12 weken te zitten zodat ik eindelijk kan genieten van het zwanger zijn.</p><p></p>

Is er een reden dat je zo obsessief test? Denk dat dit meer stress geeft dan wat anders. Laat het los. Je kan het verloop toch niet bepalen. Waarschijnlijk is er niks aan de hand. En anders om een vroege echo vragen met 6 a 7 weken.

Volgens mij kan een test niet donkerder dan wat er nu te zien is. Verwacht je een zwarte streep ofzo? Inderdaad, stop met testen. Steken in je buik is waarschijnlijk bandenpijn.

Op een gegeven moment kunnen de testen niet meer donkerder worden, dit zijn knallers. Ik zou niet meer testen, hooguit nog een digitale met wekenindicator.

Ja jullie hebben gelijk alleen door die steek gister toch maar weer getest vanmorgen. De reden dat ik elke dag test is doordat ze in het ziekenhuis aangaven dat ik kans had op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik verloor namelijk bloed in het begin maar zo veel dat ik dacht dat ik ongesteld was/moest worden.
Ik had een afspraak in het ziekenhuis omdat het maar niet lukte op zwanger te worden. Toen deed ik daar een test en bleek het positief. (zelfs na bloedverlies)
Nu bloed ik helemaal niet meer en de test liep op wat een goed teken was alleen nu heb ik het idee dat het gelijk blijft. 
Ik moet het gewoon los laten want je kan er inderdaad niets Aan doen alleen buitenbaarmoederlijke zwangerschap vind ik wel echt iets heel engs en daarom hou ik het zo in de gaten. 

Ja jullie hebben gelijk alleen door die steek gister toch maar weer getest vanmorgen. De reden dat ik elke dag test is doordat ze in het ziekenhuis aangaven dat ik kans had op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik verloor namelijk bloed in het begin maar zo veel dat ik dacht dat ik ongesteld was/moest worden.
Ik had een afspraak in het ziekenhuis omdat het maar niet lukte op zwanger te worden. Toen deed ik daar een test en bleek het positief. (zelfs na bloedverlies)
Nu bloed ik helemaal niet meer en de test liep op wat een goed teken was alleen nu heb ik het idee dat het gelijk blijft. 
Ik moet het gewoon los laten want je kan er inderdaad niets Aan doen alleen buitenbaarmoederlijke zwangerschap vind ik wel echt iets heel engs en daarom hou ik het zo in de gaten. 

Ik kan de foto's niet zien, maar ik heb aan het begin van mijn zwangerschap ook steken gehad in mijn lies. Ik heb toen de verloskundige gebeld en mocht langs komen voor een echo. 
Ze waarschuwde wel dat de kans aanwezig was dat er geen hart actie was omdat het nog zo pril was, maar puur om te kijken of het op de juiste plek zat. Dat heeft mij toen gerustgesteld (had een miskraam ervoor gehad, dus was nu bang dat het op een verkeerde plek zou zitten). Bij twijfel zou ik gewoon overleggen met de verloskundige.
Succes!

Terug
Bovenaan