Zwangerschapstest loopt niet verder op

Nou donkerder dan dit ga je de testen niet krijgen hoor! En steken en buikpijn horen echr in het begin van de zwangerschap.
En als je een miskraam krijgt, waar je niet vanuit moet gaan. Dan is het niet meteen zo dat een test licht wordt. Bij mij bleef ik heel lang nog positief testen. Dus test vooral niet, je bent zwanger en probeer daar van te genieten, je hebt er geen invloed op en vraag voor je geruststelling een vroege echo aan.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Ja ik had dat ook, ook bij vijf weken. Toen was ik bijna obsessief aan het testen om de dag, tot ik bij het moment kwam dat ie niet verder leek op te lopen, misschien zelfs iets lichter was. Raakte er zenuwachtig van.. 
Heb het toen even losgelaten en een week later toch weer een test gedaan om te zien of het niet afliep. Maar die was toen echt heel knal en toen heb ik besloten geen tests meer te doen, te wachten op de echo.
Als ik jouw tests zo zie zou ik me geen zorgen maken! 

Donkerder wordt t niet idd! Voor wat t waard is: ik had met iets van 5 a 6 weken ook echt pijnlijke steken ineens, 2 nachten last gehad. Toen ineens over. En toen weer even pijnlijke borsten, en ook dat ging over. Don't worry, het zit vast helemaal prima! 

Gelukkig! Heel erg bedankt voor de lieve reacties. Ik ben toch iets meer gerustgesteld. Aankomende vrijdag heb ik een inwendige echo. Die stond gepland ivm het risico dat het een bbz zou kunnen zijn. Ik ga duimen! 

Moet een beetje lachen om de reactie: verwacht je zwarte lijnen? niet om jou berichtje niet serieus te nemen hoor, want het is gewoon hartstikke spannend. Maar zulke knallers van testen heb ik zelf nooit gehad. Ziet er allemaal goed uit en die eerste tijd is spannend, maar zekerheid daarover ga je niet uit testen halen. Die krijg je alleen door goede echo's en tijd. Succes en gefeliciteerd! Hoop dat je gauw kan gaan genieten van een voorspoedige zwangerschap ? 
PS over een paar weken ook niet nog een keer testen. Moeders voor moeders deed rond de 9 weken een test thuis voordat ik urine mocht gaan inzamelen en die viel bij mij licht uit. Toen had ik ook stress? 

Zelfs al zou je een miskraam krijgen of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dan blijven je testen nog positief. Omdat het hormoon nog in je lichaam zit. Dus die testen zeggen uiteindelijk niks. Probeer er lekker van te genieten en uit te zien naar je eerste echo

Steken in je buik horen er idd bij. Je test lijkt ook een knaller hoor! Overigens zou ik als je je zoveel zorgen maakt gewoon voor volgende week (als je 6+.. bent) een afspraak maken voor een vroege echo, dat doen ze echt wel! Een bbz kun je namelijk niet perse herkennen aan lichter wordende testen (omdat ze ook gepaard kunnen gaan met juist super snel oplopend HCG).

Terug
Bovenaan