Zwangerschapstest positief!!!

Saar25

New member
<p>Goedemorgen,</p><p>Na een heel traject in de medische molen heb ik sinds 2 dagen dan eindelijk weer een positieve test in handen. Kan het nog niet echt bevatten en hoop dat alles goed gaat. Heb wel de hele tijd soort van menstruatiepijn. Is dat normaal? Bij ons eerste kindje heb ik dit niet  gehad. Heb nu echt een angst dat het misgaat.</p><p>Midden november staat de eerste echo ingepland. Hopelijk zal alles goed gaan en gaat de buikpijn gauw over.</p>
 
Eerste zwangerschap had ik dit ook (ja dit werd helaas een miskraam), echt een zwaar gevoel en menstruatiekrampen maar schijnt er echt bij te horen door groei baarmoeder! Die gaat meteen op aan-stand zeg maar.
Ik was binnen 4 weken na de miskraam weer zwanger en toen had ik niet die krampen maar verloskundige zei dat dit ook kon komen door het feit dat ik de eerste groeipijntjes al had gehad en mijn baarmoeder nu dacht, yup, ik weet wat dit is en de eerste groei nog aanwezig was..... 
Maar overal lees ik dat bij een prille zwangerschap eerste symptomen kunnen zijn krampen.... Daarom verwarren veel mensen dit symptoom met dat ze denken dat ze ongesteld moeten worden. Maar is gewoon je baarmoeder die zich aan het klaarmaken is! 
Dus wat je nu vooral moet doen is: GENIETEN. En gefeliciteerd want je bent zwanger. En ik weet als geen ander hoe slopend deze beginnende weken zijn tot die echo. Sterkte! 
 
Bedankt dames! 


Waarom ik bang ben dat dit weer misgaat is eigenlijk omdat ik in het verleden ook zo buikpijn had en toen kreeg ik rond de 6 weken een miskraam. Nu denk ik daar dus de hele tijd aan. Maar merk vandaag dat de buikpijn al een stuk minder is, ga maar proberen te genieten van dit moois ondanks alle kwaaltjes.
 
Ja vooral geen zorgen want je hebt er geen invloed op. Ik had ook krampjes van minimaal tot echte steken. Maar wel een gezonde dochter nu dusss.. probeer positief te denken. Ik wens je een mooie zwangerschap toe :)
 
Terug
Bovenaan