Zwangerschapstest van Romed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi

Ik heb via zwangerschaptesten.nl
die strookjes besteld
en nu net binnen
is dat dus ook troep??

groetjes natasja

Hoi allemaal,

wat een reacties zeg, en ook zoveel mensen zie ik ook op andere forums die er echt niet over te spreken zijn. Iemand anders had ook haar man laten testen en ook bij hem was het positief. Heb meteen een e mail gestuurd naar zwangerschapstesten.nl wat hun hier van vinden en dat ze beter die troep van hun site kunnen halen omdat het echt voor 99% ONBETROUWBAAR is heb ze ook verwezen naar ons forum en naar het andere forum waar het op staat en heb gezegd dat ze ons beter een andere test kunnen sturen hahaha dat zal wel niet door gaan. Ik ben zeer benieuwd wat ze er van zeggen en jullie horen en zeker van.

Groetjes Leonie

hallo allemaal
Ik heb naats de zwangerschapstesten van romed ook de ovulatietesten geprobeerd maar dat is ook troep hoor.

Ik voel me eisprong overduidelijk en mijn temp ging daarna braaf omhoog ,maar de testen waren nooit positief.En ik had ze prima uitgevoerd dus daar mankeerde het niet aan.

Clearview is wel goed en niet duur!
Maar romed neem ik nooit meer,inderdaad 99% onbetrouwbaar.
Ik deed woensdag een test van ze ,die was licht positief.Toen ging ik een uurtje later plassen en wat denk je................ongi.Nu ben ik al niet blij als ik ongi word maar nu .............
Troep dus !!!!!

hoi hoi

ik heb verleden wk een test gedaan van romed en ook door het dolle heen.
er was geen twijfel mogelijk, 2  vette strepen.
maar toen ik de volgende dag een test deed van clearblue was het toch weer negatief.
erg vervelend, want ik weet totaal niet waar ik aan toe ben.
tijdens het gebruik van de pil werd ik nooit ongesteld en na het stoppen van de pil ben ik ook nog niet ongesteld geweest.
ik ben gestopt op 20 maart.
hebben jullie hier ook ervaring mee?

groetjes

Wat goed van je zeg, leonie, dat je dit zo duidelijk voor de rest van de meiden neer zet.
Zelf heb ik de NIET digitale test gedaan van clearblue, en die bevalt me prima. Toen het niet raak was was hij duidelijk, maar ook nu het wel raak is!

Succes meiden, ik duim voor jullie.
Groetjes J

Hoi,hoi,

Ik had net toen jij je berichtje had geschreven, ook tests besteld,
ik heb er nog een mailtje achteraan gedaan, nou of ik gefrustreerd was of zo en dat ik zomaar naar een ander luisterde. Ik kreeg de wind van voren!!
Maar vandaag had ik mooi wel 2 andere testen van Clearview!
gr. Tamara

P.S heb jij nog wat van ze gehoord???

Ik heb gisteren ook twee tests van Romed uitgevoerd. Ze waren allebei positief. Ik had nog een derde en die heeft m'n man gebruikt. Hij was erg blij dat het resultaat bij hem als man negatief was. Ik ben vandaag alleen ongi geworden.

Dus ook bij mij was de uitslag niet betrouwbaar. Ik snap niet dat ze die tests nog verkopen?

hallo allemaal

Nou ik heb net weer een tweede keer gemaild naar de premom schop. Ik vind dat ze mij schadeloos moeten stellen en die troep niet meer moeten verkopen. Had op mijn eerste mail geen reactie. Als ik nu geen reactie krijg, ga ik er verder mee. Want ben es benieuwd wat de consumenten bond hiervan zal vinden. Of het programma kassa.
Ben benieuwd en hoop uiteraard op reactie.

groetjes Doortje

Terug
Bovenaan