Zwangerschapstest voor NOD en na NOD

<p>Hoi allemaal, welke testen zweren jullie bij van welk merk/ winkel voor en na NOD? De action heeft wel eens licht positief afgegeven maar dat was het indroogstreepje en dus helaas vals alarm. Dit is onze 3e ronde en heb een onregelmatige cyclus tussen 34/44 dagen. </p><p>Verder heb ik 5 dec( dag 20) & 6 dec (dag 21 ) met de Kruidvat ovu testen positief getest. Ik heb nu lichte stekende buikkrampjes. Wanneer is dan mijn NOD? Mijn app zegt dat dinsdag mijn NOD is klopt dat?liefs, Manou</p>

Normaal gesproken ga je uit van de eerst positieve ovulatietest. Als je dan een gemiddelde LF hebt van 14 dagen, dan kom ik uit op een NOD op 20 of 21 december. Dit weekend dus.
Zelf erg tevreden over de testen van Action en de Kruidvat/Trekpleister 2v5.

[quote quote=10275810]Normaal gesproken ga je uit van de eerst positieve ovulatietest. Als je dan een gemiddelde LF hebt van 14 dagen, dan kom ik uit op een NOD op 20 of 21 december. Dit weekend dus. Zelf erg tevreden over de testen van Action en de Kruidvat/Trekpleister 2v5.[/quote]
En heb je wel eens voor NOD getest? Heb nu early testen van de Kruidvat gehaald en de Kruidvat 2v5

Early testen zijn niet echt betrouwbaar.. lees deze blog maar eens:
https://www.mamasmeisje.com/2017/09/16/de-grote-zwangerschapstesten-test/
Een eyeopener...

Jezus inderdaad zeg. Maar lees hier ook veel goede verhalen van personen die voor NOD testen hoe kan dat dan? 

Ik vind die van de action prima! Bij mijn vorige zwangerschap ook gebruikt. 

maar. Ik zou niet aanraden vroeg te testen, zo kan je nog al eens voor teleurstellingen komen te staan. Ik heb de afgelopen 3maanden te vroeg getest met een positief resultaat, waarbij ik de vorige twee maanden toch 'ongesteld' ben geworden. Nu zit ik ook op de dag van mijn NOD.. positief getest maar ik vertrouw het dus nog niet gezien vorige maanden. Behoed jezelf daarvoor! 

[quote quote=10275828]Ik vind die van de action prima! Bij mijn vorige zwangerschap ook gebruikt. maar. Ik zou niet aanraden vroeg te testen, zo kan je nog al eens voor teleurstellingen komen te staan. Ik heb de afgelopen 3maanden te vroeg getest met een positief resultaat, waarbij ik de vorige twee maanden toch ‘ongesteld’ ben geworden. Nu zit ik ook op de dag van mijn NOD.. positief getest maar ik vertrouw het dus nog niet gezien vorige maanden. Behoed jezelf daarvoor![/quote]
Spannend zeg! Ik zal voor je duimen. Ga je morgen ochtend weer testen? Miss fototje plaatsen? 

Terug
Bovenaan