Zwangerschapstest voor NOD en na NOD

Ik heb 5 dagen voor nod positief getest met zowel action als Kruidvat testen. Heb toen dezelfde dan nog een weken indicatie test van clearblue gedaan en ook die was positief. Ik had hier denk ik gewoon geluk mee want lees vaak genoeg op dit forum dat er dames zijn die pas dagen na hun nod positief testen. Het ligt echt aan de hoeveelheid hcg.

Lief! Ja testen lopen nu wel op, op vandaag na.. maar heb wel getest met hele lichte urine. Hoop maar dat het daaraan ligt, anders is het toch een teken dat het afbreekt vrees ik ?

Okee ik krijg er steeds meer vertrouwen in... Misselijkheid is er weer en streepje loopt op! Donkerste is van vandaag, 14dagen na de eisprong. Volgens de app had ik woensdag of gisteren ongesteld moeten worden, maar nog niets! Icm die misselijkheid denk ik dat het dit keer echt raak is. Al had ik in mijn vorige zwangerschap die misselijkheid pas vanaf week 6/7?

2 dagen voor nod licht positief action. Op nod streep met action en cb digitaal 1-2 weken!  Die wilde ik graag doen om het in woorden te zien? kortom die van de action zijn fijn en gevoelig 

Ik was er wel 1 die 4 dagen voor NOD heeft getest, heb toen de action early test gedaan.. had een heel licht streepje verwacht maar had meteen een knal test! Schrok daar zo erg van! 
1 dag voor NOD is moeders voor moeders bij me geweest waar ik aan mee deed.. we hadden beide niet verwacht dat die test ook zal knallen (heeft meer hcg nodig) maar ook die knalde! (Normaal komt moeder voor moeders niet zo vroeg in je zwangerschap maar bij mij wel omdat ze wouden testen voor de zomer stop en ik dan na die stop mee kon doen)
maar indd zoals hier boven wat andere zeggen sommige testen pas heel laat positief.. soms echt pas een week na hun NOD.. 
voor je NOD positief testen is ook heel eng! Ik was continu bang dat t fout zou gaan.. dat het een miskraam zou worden.. ik was pas met 16 weken gerust gesteld (had toen de geslachts bepalende echo) wat ik nog wel heb ookal ben ik vandaag 31 weken zwanger is dat ik het wc papiertje controleer na het plassen.. zit er geen bloed op? Is alles nog goed? En heel stom dat ik dat doe want heb een stuiterbal in m’n buik die steeds laat merken dat ze nog leeft.. 

Terug
Bovenaan