Zwangerschapstest.

<p>Hallo dames,</p><p>Ik heb even een vraag. Eergister was mijn NOD en tot op de dag van vandaag is er nog geen druppeltje rood of roze of bruin te bekennen. Ook geen kwaaltjes of pijntjes. Normaal gesproken begint mijn menstruatie met wat bruin verlies 2 dagen van te voren dit keer dus helemaal niks. Ik heb nette en regelmatige cyclus. Overtijd zijn is voor mij dus (al kan het altijd gebeuren) ongewoon. Ik heb vanmorgen een test gedaan die was negatief (action test) mijn temperatuur is wel nog hoog en zelfs hoger dan 5 dagen geleden, normaal zakt hij 3 dagen voor NOD langzaam.</p><p>Mijn vraag is welke test raden jullie aan om te gebruiken? En is er iemand die ervaring heeft met de action test die negatief is maar uiteindelijk toch zwanger? Ik wil niet te veel hopen maar zekerheid is wel altijd fijn.</p><p>Liefs x</p>

Ik heb eerst de goedkope testvan kruidvat gebruikt, toen die positief was heb ij een cleablue gehaald. Eentje waar echt op komt te staan zwanger of niet zwanger, en met de weken erbij. Aanrader! 
Succes en laat het ons weten he! 

Ja hier action teste negatief en voor mijn gevoel zwanger heb toen predictor early gedaan na twee dagen mezelf gek te hebben gemaakt en die was knal positief. Weet dus niet of die action dan ook streepje had gegeven maar blijf het frappant vinden omdat de predictor echt gelijk positief werd.

Ik heb gewoon een action test gedaan en die loog er niet om.. nu 33 weken zwanger 

Wie weet komt je menstruatie nog maar laat het ff op zich wachten juist omdat je nu zo bezig bent met een eventuele zwangerschap

Ja zo spannend en vreemd en nog 100 andere gevoelens tegenlijk haha,
Is het nog te vroeg, is de test niet gevoelig genoeg of gewoon een late menstruatie... zo veel vragen. 
Hebben jullie 1 dag na NOD positief getest of later? Vind het ook weer zonde om zo veel te betalen als het misschien nog iets te vroeg is en de test is weer negatief. Heel lastig dit! 

Ik heb bij mijn zwangerschap positief getest voor mijn NOD met een test van de Action. Misschien is je eisprong toch later geweest of heb je nog niet genoeg hcg. Kruidvat 2v5 schijnen ook gevoelig te zijn. Dat kun je altijd even proberen. Succes!

Terug
Bovenaan