Zwangerschapstest.

Ik heb mijn eisprong goed kunnen vinden adhv mijn temperatuur. Dus ik ga proberen heel geduldig te wachten en over 2 dagen een andere test proberen als er nog geen menstruatie is. Hopen dat er dan meer duidelijkheid is. En anders is het mijn eerste te late menstruatie. 

Ik heb op de dag van mijn eigenlijke menstruatie een test gedaan, die was negatief.  maar ik had ook vrij onregelmatige cyclus. Anderhalve week daarna pas weer een test gedaan met positief resultaat. Eerst goedkope kruidvattest maar die vertrouwde ik toch niet helemaal dus toen een clearblue gehaald.
Zou inderdaad nog even een dag of 2/3 wachten en dan een test kopen die je vertrouwd of goed bij voelt.

Kijk op de sensitest.nl deze testen worden ook vaak door artsen gebruikt. En ze kunnen al bij 10 mIU/ml hcg testen. En zijn ook stuk goedkoper dan bij de drogist, iets van 6 stuks €5,50. Ook de ovulatietesten zijn daar heel fijn van en ook niet zo duur. Krijgt hele goede recensies. Mijn nod was afgelopen dinsdag en ik testte afgelopen zondag al positief met die test.  

Je kunt een test halen van Sensitest, zoals hierboven geschreven. Daar heb je extra gevoelige, die al eerder een positief resultaat geven omdat je daar minder hCG hormoon voor hoeft te hebben. De testen van de Kruidvat zijn ook fijn, daar hoor je veel positieve verhalen over!
Het kan zijn dat je gewoon nog niet zo heel veel hormoon aanmaakt, en dat dit later komt. Of een latere innesteling of zo. Allemaal redenen waarom je nog niet positief zou testen. Sowieso, als je zwanger bent, zou je hormoon iedere 48 uur moeten stijgen, dus dan zou je iedere 2 dagen kunnen testen of het streepje oploopt. Mocht het lukken, dan wellicht toch tussendoor proberen los te laten. Je kunt namelijk ook je lichaam voor de gek houden door er de hele tijd aan te denken en dat juist daardoor je menstruatie uitblijft... Alhoewel ik natuurlijk voor je hoop dat het gewoon raak is ;) 

Bedankt, ik ga eens op die site kijken.
Ik probeer rustig af te wachten tot Maandag. Vandaag is er ook nergens iets te bekennen van een komende menstruatie mijn temperatuur was vanmorgen wel weer ietsje hoger dus ik ben ontzettend benieuwd waar dit heen gaat. 
Bedankt voor jullie advies! 

@jomieJW bedankt voor je reactie ik had inderdaad gelezen dat iedere 48uur ongeveer het hormoon stijgt dus dat helpt mij wel om niet steeds te testen of er aan te denken want dat heeft dus weinig zin. Al is het wel lastig om in zo'n onzekerheid te zitten. Maar, komt goed nog even geduld hebben. 
Mag ik vragen waar de letters JW in je naam voor staan? Misschien een vreemde vraag hoor haha.

Ik houd jullie op de hoogte!

Terug
Bovenaan