Zwangerschapstest

S

SandraenBen

Guest
<p>Hallo ik heb een vraag ik heb vrijdag om 16.00 uur een test gedaan van de kruidvat de Early, nu is het zo dat op die test de controle streepje blauw is en dan het vakje er na staat een donker blauw streep en heel licht een streep, nu heb ik zaterdag weer een test gedaan om 06.15 en daar was alleen de controle streep en in het vakje er naast ook maar 1 streep te zien, wat nu weet me geen raad</p>

Ff een goed test halen en nog een opnieuw doen. Eventueel een digitale zodat je geen twijfel meer hebt

https://imgur.com/a/KZBjwFV

Hier zie je de testen staan

Tja er zijn meerdere opties nu;
Volgens mij heb je kruidvat early testen gebruikt? Die geven helaas vaker vals positief wanneer je voor NOD test. 
Het kan ook zijn dat een hele prille zwangerschap heel vroeg al is misgegaan. Dat is het risico van voor NOD testen. Bij veel zwangerschappen gaat de innesteling mis of gaat het in de eerste dagen mis. Normaal gesproken merk je het helemaal niks van. Hooguit is je menstruatie iets anders dan normaal. Maar als je al heel vroeg positief getest hebt en daarna ineens niet meer zou het zomaar zo kunnen zijn. 
Wanneer is je NOD? Ik zou afwachten tot dan en dan nog een keer testen, bij voorkeur met ochtendurine. Als je het echt zeker wil weten test je met een digitale clear blue. Die zijn duur maar geven wel de meeste duidelijkheid. 

Ik heb idd de early van de kruidvat gebruikt maar wat bedoel je met nod? Ik heb deze testen gisteren en vandaag gedaan maar heb nog steeds niet de menstruatie en normaal heb ik een week voor die tijd al krampen maar voel niks voel me normaal alleen misselijk oo de gekste tijden

Hoe lang na de test verscheen het lijntje? Was het binnen de 5 minuten of later? Dan zou het ook een indrooglijntje geweest kunnen zijn. 
Weet je wanneer je eisprong is geweest?
Heb je toevallig de afgelopen weken de corona vaccinatie gehad? Die kan je menstruatie behoorlijk in de war schoppen namelijk. 
Sorry het zijn veel vragen maar misschien gaat het duidelijkheid geven ?

Terug
Bovenaan