Zwangerschapstest

Het lijntje verscheen binnen de 5 minuten en geen idee wanneer mijn eisprong was sorry en nee mijn corona vaccinatie heb ik al tijd geleden gehad

Als je nod gister was ben je nu dus overtijd als je dan zulke lichte testen heb zou ik denken dat je niet zwanger bent. Misschien digitale proberen morgen? Of vanmiddag zelfs? Ik had altijd met cb heel erg vroeg een positieve test in handen maar dan wel met wekenindicator. Duidelijker kan bijna niet.

Er. Lijkt op test 2 een dun lijntje te staan maar vindt ik nog te dun voor een zwangerschap eigelijk. Ik had toch echt ff een digitale gedaan met wekenindictor. Krijg je duidelijk een zwanger of niet zwanger te zien

Misschien niet wat je wilt horen, maar over 2 dagen opnieuw testen met een normale test. De early's zijn niet zo betrouwbaar en in het begin is een (zeer) vroege niet doorgaande zwangerschap nog heel veel voorkomend. Ik ben zelf daarom ook niet echt fan van vroeg testen. Als je zwanger bent neemt het hcg niveau snel toe, dus wachten en opnieuw testen is het meest betrouwbaar

[quote quote=10475636]Misschien niet wat je wilt horen, maar over 2 dagen opnieuw testen met een normale test. De early's zijn niet zo betrouwbaar en in het begin is een (zeer) vroege niet doorgaande zwangerschap nog heel veel voorkomend. Ik ben zelf daarom ook niet echt fan van vroeg testen. Als je zwanger bent neemt het hcg niveau snel toe, dus wachten en opnieuw testen is het meest betrouwbaar
[/quote]

Eens, early testen hou ik ook niet van. Met cb met weken had ik 9 dagen voor nod al positief dus deze testen zouden toch al wel knallers moeten zijn

Oke dan ga ik vandaag en morgen niet testen dan test ik maandag  pas

Terug
Bovenaan