Zwangerschapstest

Hoihoi!

Bij deze even een vraagje; ik ben nu vijf dagen overtijd, maar een negatieve test vanmorgen!
Ik heb veel last van menstruatie achtige krampen al een dag of vier en ook veel afscheiding. Ook heb ik last van mijn onderrug.
Ik ben altijd regelmatig ongesteld, misschien met een dagje verschil, maar nooit vijf dagen!
Ik ben al 10 maanden geleden gestopt met de pil, dus het mag ook wel eens :)

Hebben jullie hier ervaring mee, met testen die pas na een week ofzo negatief zijn?

Ik hoop dat ik nog negen maanden mee mag doen op dit forum!

Liefs
Renate

Hoi Renate,

Ik schrijf zelf mee op het oktober forum, maar kijk hier ook af en toe mee. (ben 31-10 uitgerekend) Ik heb met 3 ½ week een positieve test gehad met clear blue. Duidelijk te zien dat ik zwanger was. Stond er met grote letters in. Later heb ik nog een keer een test gedaan met kruidvat eigen merk, maar daar was weinig op te zien. Ik heb inmiddels mijn echo gehad en daar was duidelijk een klein hummeltje in wording op te zien met een kloppend hartje.
Misschien moet je het gewoon met een ander merk proberen. Wie weet reageert die beter.

succes Claudia

Tsja, ik heb van die tests gedaan met een streepje, maar daar zie ik maar een heeeeeeeeeeeeeeeele vage... Toch maar die digitale proberen dan?
Word met de dag zenuwachtiger...

Hoi,

Ik ben vandaag 8 dagen overtijd en had vorige week ook een negatieve test,aangezien ik nooit langer als 3 dagen tussenzit vind ik het wel heel veel,ik ga vrijdag nog een test doen,aangezien ik wel zoiets heb van mmm misschien is het wel zo.
Misschien is het dus slim om volgende week maandag nog een testje te doen,duurt wel ff maar dan weet je wel meer tegen die tijd.

Succes.

Liefs Nice

hoi hoi,
ik ben inmiddels bijna 7 weken zwanger.ben in september gestopt me de pil.daarna had ik de zelfde problemen als jou...5 dagen overtyd en toch een negatieve test.ben na de ha geweest toen en die verwees mij door naar gynocoloog.daar vertelde ze mij dat ik schijnzwanger was.normaal is dat iets wat tussen je oren zit zegt iedereen....bij mij zag hij dat ik een dikke wand met niet volledige eitjes had.heb vervolgens primolut gekregen en zie t resultaat.had kruidvat test een vage streep en bij moeders voor moeders een vette dikke streep
succes ermee...hoop voor jou dat je zwanger bent
groetjes monique

Renaatje84

Als jij een test gedaan heb  waar een hele vage streep in te zien is, ben je denk ik echt zwanger. De test kan alleen maar wat aangeven als je HCG heb. Ik zou hem morgen weer even doen want dat HCG gehalte stijgt met de dag.

Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een vage streep, echt super licht maar de volgende dag was het helemaal duidelijk.

Zou ik dan niet beter zo'n digitale test kunnen doen maandag?
Want ik word wel moe van het wel/niet streepje iedere keer.
Je zou er bijna streepjes van gaan zien!

Terug
Bovenaan