Zwangerschapstest

Hee Renate

Zo'n digitale test heb ik nog nooit gedaan, ik heb altijd de clearblue gewoon gebruikt. Ik heb zelfs deze keer 5 dagen te vroeg getest en toen was er al een licht streepje. Dus toen was ik nog maar 3 weken zwanger.

Ik zou het trouwens wel knap van je vinden als je pas maandag gaat testten. Zelf kon ik niet wachten.

Nou, heb net dus maar weer zo'n test gedaan, maar weer negatief
Word hier wel een beetje moe van, juist omdat ik echt denk dat ik zwanger ben. Dus dat houd ik dan maar vol, en nu echt wachten tot maandag. Want een begatieve iedere keer maakt wel heel depressief...

Het beste kan je hem 's -ochtends doen. Maar ik kan me voorstellen dat je gek wordt, wat dat betreft kan je dan beter even wachten. Ik hoop dat je maandag goed nieuws heb.

Hoi,

Van de week meerdere tests gedaan, telkens met een lichte streep.

Denken jullie dat ik zwanger zou kunnen zijn? Wij hopen van wel.

Hoe lang zou ik dan onderweg zijn.

Groetjes

Als er een   licht steepje is ben je zwanger denk ik; je kan ook voor de zekerheid zo'n digitale doen van clear blue; die geeft heel duidelijk aan zwanger/niet zwanger.
Je bent zwanger vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Bij mij was dat 13 februari, op een woensdag, dus als alles goed is ben ik dan vandaag 5 weken en 1 dag. Snap je? En je uitgerekende datum is 40 weken na die datum.
Liefs
Renate

Hoi Renaatje,

Straks komt er een mevrouw van moeders voor moeders langs, die kan dan gelijk voor me opnieuw testen.
De laatste test was maandag, hopelijk zegt deze test meer.
Duimen duimen duimen maar.

Groetjes

hallo

ik teste ook pas na ruim een week positief.
maar voelde wel dat ik zwanger was een 6 de zintuig ofzo dus het kan heel goed dat je gewoon zwanger bent
over een paar dagen nog eens proberen en dan met ochtend urine

groetjes

Terug
Bovenaan