zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
okey, ik hield het dus echt niet meer. En ik denk, ga eens kijken of die testen van clearblue idd 4 dagen voor je menstuatie werken. In de hoop dat ik bij die 53% hier die idd een positieve test in handen heeft.
Nou niet dus. Weer 7 euro weggegooid. En dat terwijl het nog geen eens zeker is dat ik volgens de test niet zwanger ben. Maar toch zakt de moed me voor deze maand in de schoenen.
sorry voor het gemopper. Moest dit even kwijt.
xx

he meis, daar is het forum voor, de clearbleu is inderdaad heel goed, maar probleem is dat hij niet bij iedereen werkt vanwege het hcg hormonen die je moet hebben om te kunnen testen, als die teweinig is ja kan de test negatief uitvallen, je kan beste ook al is het moilijk pas een week of 4 dagen na de nod dag testen dan weet je het meestal zeker, en ik neem meestal de wat duurdere .

die van 15 euro en dan zittene r 3 in digitaal staat er precies duidelijk van zwanger of niet zwanger , geen gedoen met zie ik nou een streepje of niet.

veel s6 er nog mee

Aaaaaah zo heb ik bij mijn eerste zwangerschap wel zoveel testen weggegooid! Elke keer kon ik niet wachten en deed de test te vroeg.
Ik weet hoe moeilijk het is om te wachten maar misschien scheelt je dat wel een hoop geld haha
Toen we besloten om het rustiger aan te doen omdat ik het TE graag wou werd ik opeens zwanger! Teste toen op de dag dat mijn NOD zou beginnen en ja hoor! Zwanger!

Succes ermee en hopelijk kun je nog een paar dagen wachten!

3 jaar geleden koste het me ook heel veel geld, maja bleek dus achetr af dat ik iets meer mannelijke hormonen heb dan een normale vrouw en dat ik dan wenig ei sprongen had, toen hadden ze in dat ziekenhuis nog niet verder erna gekeken omdat ik nog geen jaar bezig was, toen werdt ik plots zwanger precies na 1 jaar,

nu zijn we weer een jaar bezig , ben naar een ander ziekenhuis gegaan en daar hebben ze wel verder gezocht blijk dat ik pcos heb, en dat die van 3 jaar geleden een lucky shot.

dus je kan beter langer wachten met testen en zeker weten dan telkens testen kopen, want dan heb je ook kans als je niet zwanger bent ook je menstruatie uit blijft , dan wordt je helemaal gek omdat je het juist zo graag wilt,.

gveel s6

Owja ik heb toen en nu ook een paar goedkope testen van het internet gehaald. 6 v 12 euro ofzo..
Misschien een idee?

Ik kan de testen van kruidvat aanraden! Zijn een stuk goedkoper dan clear blue en hij was bij mij erg duidelijk. Succes allemaal.

Groetjes tamjo( maart 2011 forum).

Inderdaad kruidvat 2 voor 5 euro... lekker goedkoop, zeer gevoelig en snel duidelijk! Ik heb vanaf bij alle 3 zwangerschappen (1 liep uit op een miskraam) alleen nog maar met kruidvat getest... het bespaart geld en de kwaliteit is echt goed.

Waardeloos hé dat wachten, deze maand weet ik bijna wel zeker dat het niet raak zal zijn (we waren te laat!!!!!! mijn cycles is een beetje van slag, vandaar) Maar er is wel een eventuele kans als er een volhouder bij heeft gezeten hihi.

Dus eigenlijk weet ik zeker dat ik niet hoef te testen deze maand, maar mijzelf kennende weet ik toch wel dat ik ga testen, je weet maar nooit. Bij de vorige was ik er ook heilig van overtuigd dat het die maand niet zou zijn en toen was het dus wel zo (en ja ook toen ook getest hoor hahaha)

Gr

Terug
Bovenaan