zwangerschapstest

Vanaf wanneer testen jullie eigenlijk?? Dit is mijn eerste ronde nog maar is allemaal nieuw voor mij. En daarbij ik weet nog niet eens hoe mijn cycles loopt, kan ik dan op de 28ste dag na de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid testen?? Of kan ik dan nog beter wachten??

dat ligt helemaal aan je cyclus butterfly.
De 1 heeft um van 35 dagen de ander 25.

Hier is het erg spannend. Ik moet officieel pas over 5 dagen ongi worden. Maar ik heb nu al aardig wat krampen. Dat heb ik nooit zo vroeg.
Ik probeer mezelf erg bezig te houden, want anders grijp ik toch weer naar zo'n test, gelukkig is het bijna weekend.

Dat is zeker spannend!! Dan kunnen het nog wel eens een lange 5 dagen worden. Zal voor je duimen.

Maar ik weet dus nog niet hoe mijn cyclus verloopt omdat de laatste ongesteldheid nog kwam nadat ik de pil had geslikt. Lijkt me ook wel super spannend/eng om te testen. Ik zal wel eens even kijken hoe ik me voel rond de 28 dagen kunt het altijd proberen zo'n test toch.

via www.sensitest.nl heb je ook testen die nog beter moeten zijn om eerder te testen... en die zijn een stuk goedkoper

Ik zal daar eens een kijkje nemen. Ik denk dat ik gewoon mijn nod dag afwacht wordt ik het niet dan ga ik wel een test halen/bestellen ben bang dat ik anders eerder in de verleiding kom om een test te doen en dan valt het misschien wel tegen!!

Terug
Bovenaan