zwangerschapstesten van het internet?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, een vraagje,
Een tijdje terug las ik iets over goedkope zwangerschapstesten die op het internet te bestellen zijn. Aangezien ik inmiddels in ronde 6 zit en menig test zonder tweede streepje in de vuilnisbak is verdwenen (wat aardig in de papieren begint te lopen als je nogal ongeduldig van aard bent..) leek me dat wel interessant.
Waar bestellen jullie die? Ik zag bijvoorbeeld testen op www.sensitest.nl maar daar kan je niet meer bestellen ofzo?? (staat op de site) En welke neem je daar dan?
Of andere testen? Zijn ze wel betrouwbaar?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Hoi hoi,

Ik bestel ze inderdaad altijd via internet en dat scheelt heel wat geld en ook deze zijn betrouwbaar en zo.
Je kan bijvoorbeeld kijken op http://www.zwangerschapspagina.nl/shop/  of op http://www.premom.nl/  daar heb je verschillende soorten. Volgens mij maakt het niet zoveel uit welke je neemt, die  cassette testen  neem ik altijd, deze zijn nu 6 voor 9,95 (incl. verzendkosten)  en daarmee kun je ook testen vanaf 4 dagen voor je verwachte menstruatie maar ik denk dat het beter is te wachten tot je NOD. Succes ermee en hopelijk snel goed nieuws.

Groetjes, Vlinder11

Hoi ben ik weer,

Ik zie dat je het http:// bij de bovenstaande sites weg moet laten dus niet op de link klikken want dan doet hij het niet maar gewoon www.zwangerschapspagina.nl/shop en www.premom.nl

Groetjes, Vlinder11

Hoi Olivia,

ook ik heb ze besteld via internet, kijk maar op
www.babybrabbel.nl   daar heb je verschillende zw. testen.

Succes!! en hopen dat  je binnenkort 2 streepjes zult zien!!!

Groetjes Bianca

Hallo

'Hoe gaat dat dan met betalen van die testen, kan je dan geld overmaken of krijg je en acceptgiro??

Marjolein

Bedankt voor de tips, ik ga t ook maar es proberen dan. Worden die dingen hopelijk wel een beetje discreet geleverd?? (niet met een groot logo van bv clearblue op de envelop)

Ik zag op premom trouwens een test die te mooi leek om waar te zijn;
Dat zou een totale week aan nagelbijten schelen!!  
Heeft iemand hier ervaring mee??

Romed midstreamtest
Nu weer uit voorraad leverbaar.Betrouwbare, mooie en handige zwangerschapstest, die al een week na de ovulatie is te gebruiken, omdat hij super gevoelig is. De testen hebben een betrouwbaarheid van 99%, dit staat gelijk aan andere bekende merken testen.

Hoi hoi,

Heb er geen ervaring mee maar ben wel heel benieuwd of zoiets werkt. Het lijkt mij het beste werken op de dag dat je ongesteld had moeten worden of zelfs erna nog. Je hoort ook wel eens dat vrouwen pas na een paar dag of een week later een positieve test krijgen.
Om op de vraag over het betalen terug te komen ik betaal altijd via IDEAL, internet bankieren, ik neem aan dat je het anders ook vooruit moet betalen en het gewoon via een acceptgiro over kan maken, de tests worden verzonden als de betaling binnen is. Ze worden netjes in de brievenbus gedaan in een mooie witte enveloppe, erg discreet dus !!
Succes allemaal !!

Groetjes, Vlinder11

hoi hoi, ik bestel de zwangerschapstesten van babybrabbel, clearview het zelfde als clearbleu maar dan de medische variant. als je het geld vandaag zou overmaken heb je ze binnen 1 a 2 dagen in huis.. liefs Nataly

Terug
Bovenaan