zwangerschapstesten van het internet?

Hoi

Ik heb ze ook via babybrabbel. Heb sávonds het geld overgemaakt en twee dagen erna lagen ze binnen. Netjes in een witte envelop met niks erop waar het vandaan kwam. Hopelijk kan ik ze snel gebruiken en met positief resultaat natuurlijk!!!

groetjes mo

quote: Olivia24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2006 11:07:56'));

Bedankt voor de tips, ik ga t ook maar es proberen dan. Worden die dingen hopelijk wel een beetje discreet geleverd?? (niet met een groot logo van bv clearblue op de envelop)

Ik zag op premom trouwens een test die te mooi leek om waar te zijn;
Dat zou een totale week aan nagelbijten schelen!!  
Heeft iemand hier ervaring mee??

Romed midstreamtest
Nu weer uit voorraad leverbaar.Betrouwbare, mooie en handige zwangerschapstest, die al een week na de ovulatie is te gebruiken, omdat hij super gevoelig is. De testen hebben een betrouwbaarheid van 99%, dit staat gelijk aan andere bekende merken testen.

Hey.
Met Romed zwangers.testen heb ik zelf geen ervaring, wel heb ik gehoord dat deze erg onbetrouwbaar zijn. Uit testen blijkt dat een man hier zelfs een positieve test mee kan halen.
Ook hier zijn meiden geweest die positief teste maar niet zwanger bleken te zijn.
Dus ik zelf zou deze test niet kopen.
Ik koop ze van sensitest, deze testen kan je op verschillende site's halen.
succes.
Groeten van Miena

Hoi Miena, over die van sensitest heb ik wel meer goede verhalen gehoord. Maar waar koop je die dan? Want op www.sensitest.nl staat dat ze tijdelijk niet leverbaar zijn ofzo??

Groetjes Olivia

Hey Olivia.
Ben even op zoek gegaan op internet.
bij http://www.l10.nl/  vind je de zelfde zwangerschaps testen als bij sensitest.
Misschien kan je ze daar bestellen.
Succes
Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan