Zwangerschapsvergiftiging

Ik heb zojuist weer controle gehad, ben 33 weken. Bloeddruk is 145/96 afgelopen woensdag was t nog 164/98 ook gecontroleerd op vergiftiging. Maar alles was in orde. 
T voelt steeds meer als wachten tot t fout gaat. Terwijl ik er echt zo nuchter mogelijk in probeer te staan. Maar toch.

@gebruiker dat snap ik heel goed dat voelt als wachten tot het fout gaat. Maar het kan ook goed blijven gaan! 
Heb je veel klachten? Probeer positief te blijven, ook al kan dit lastig zijn...

Ja woensdag zag ik letterlijk sterretjes, overgeven en gewoon echt ellendig. Nu zijn die klachten flink afgenomen en is t meer ni lekker voelen.
Ben blij met elke controle die weer positief is? heb vooral moeite met de onzekerheid denk ik. Omdat t nu letterlijk twee kanten op kan gaan, en dat de kans ook gewoon groter wordt. Super irritant. Maar goed ik weet ook dat de baby steeds meer volgroeid is en dat er minder kans op complicaties gaat zijn 

Fijn dat die klachten iig weer minder zijn. En elke controle blijft gewoon spannend. Dat begrijp ik heel goed. 
Wat zeggen ze in het ziekenhuis over de kans dat het overgaat in zwangerschapsvergiftiging? 

Ik heb vandaag niet meer gevraagd naar de kans. Maar een maand geleden gaven ze 50/50 aan. Maar goed da's nog altijd 50% dat t goed gaat. En t kan ook pas in week 38 optreden natuurlijk.
Heb al sinds week 14 medicijnen. Ze zijn al verhoogd.

Zij ze 1 keer verhoogd? Mijne zijn in het ziekenhuis 5 keer verhoogd ofzo. Dus dat kan nog een paar keer zolang je verdere waardes goed blijven en je niet te veel klachten krijgt...
En bij mij was de kans toen ik met 29 weken werd opgenomen heel klein dat ik de 37 weken zou halen maar dat is toch gelukt. Dus houdt moed! 

Ff stomme vraag, en ja ik weet t zodra ik klachten heb moet ik het ziekenhuis bellen.
Maar ik wil ook ni wekelijks extra moeten komen voor niets.
Vandaag gaat mijn onderdruk net voorbij 100. Heb hoofdpijn maar al langer. Ben ik nu te laconiek door niet het ziekenhuis te bellen. In het kader van ik heb verder geen klachten meer?

Terug
Bovenaan