<p>Hallo iedereen! <br /><br /></p><p>ik vraag mijzelf nu toch af of ik gek ben of niet.. ik ben nu 35 weken zwanger en ik voel mij al sinds 3 weken grieperig en duizelig. Maar goed, er heerst natuurlijk ook een griep dus daar stond ik eerst niet van te kijken. Nu kan ik sinds 1,5 week niet meer zelf uit bed omdat ik dan ontzettend duizelig word en extreem moe ben. Ik heb hoofdpijn, ben kortademig, zie sterretjes etc. <br />Nu zou ik vandaag mijn eerste controle hebben maar vorige week vrijdag toch even gebeld naar de verloskundige. Deze vertelde mij dat ik gewoon moest luisteren naar mijn lichaam en vooral moet blijven liggen.</p><p>afgelopen dinsdag toch nog een keer gebeld omdat het alleen maar slechter ging en niet meer kon lopen zonder constant bijna flauw te vallen. <br />Mijn bloeddruk is normaal aan de “lagere” kant 100/60 is die de afgelopen 4 keer geweest, nu was die 105/80 dus een hoge onderdruk voor mijn doen, ook werden er eiwitten gevonden in mijn urine maar ze vond dit geen reden tot paniek?<br />nu heb ik op school geleerd dat hier wel verder actie op ondernomen moet worden maar dit vond zij niet nodig en kon opnieuw wachten tot vandaag..</p><p> </p><p> Zelf heb ik het gevoel dat dit een zwangerschapsvergiftiging is. Dat ik mij zo ziek voel is jammer voor mij maar daar kan ik mee leven maar ik ben zo bang dat het ook ten koste gaat van de gezondheid van de baby. Er gaat nu al zoveel tijd overheen voordat er wat gebeurd..</p><p> </p><p>ik voel mij niet goed, heb dit nu al meerdere malen aangegeven maar het lijkt wel of ik niet gehoord word?! <br />ik heb vanavond een extra groei echo en ze gaan nogmaals kijken naar de eiwitten in mijn urine (voor de 3e keer)</p><p>zijn hier meer dames die deze ervaring ook hebben gehad of mij hier wat meer over kunnen vertellen?</p>