Zwangerschapsvergiftiging?!

Joh wat vervelend dat je je zo voelt! Ik heb zelf zwangerschapsvergiftiging gehad met een vroeggeboorte bij 34 weken. Er zitten vaak wel iets eiwitten in urine, dit zit ook in afscheiding etc. Ze kunnen meten hoeveel erin zitten en als dit echt veel te hoog word krijg je vaak in het ziekenhuis een 24 uurs meting. Hierbij 24 uur urine sparen en word hiervan het gemiddelde bepaald of het werkelijk te hoog is of dat het binnen de norm i.

Ik snap heel goed dat jij je niet gehoord voelt omdat jij je zo slecht voelt! Echter is dit wel protocol, mochten jou klachten echt erger worden zeker weer aan de bel trekken. Als je door gestuurd wordt naar de gyn zal die hetzelfde doen als wat jou vk nu doet.
Als ik jou was zou ik vanavond gewoon nogmaals goed bespreken hoe jij je voelt.
Ik heb heel lang een lage bloeddruk 90/60gehad, aan het eind van de zwangerschap loopt dit sws iets op. Uiteindelijk heb ik een hele tijd op 160/100 gezeten. Met de vergiftiging op zijn ergst 210/160.

Sterkte en succes!
 
Succes vanavond!
Ik begrijp je zorgen. Misschien kan er nog bloedonderzoek gedaan worden? Ik had uiteindelijk bij mijn eerste zwangerschap hellpsyndroom en had geen eiwitten en geen hoge bloeddruk maar dmv bloedonderzoek + mijn klachten werd mijn kleine wel binnen een paar uur gehaald! 
 
Terug
Bovenaan