zwangerschapsvergiftiging

bedankt voor jullie geruststellende woorden. nu weet ik er iets meer van af. was al bang dat ik ineens in mn slaap ziek zou worden niets zou merken ed enz. ik heb een hoop fantasie, maar weet dus nu dat het niet zo snel zal gaan allemaal.

ik ga zo weer naar de vk om te chekken. zal mn klachtenlijstje maar ff opnoemen hihi.bedankt meiden.

bedankt voor jullie geruststellende woorden. nu weet ik er iets meer van af. was al bang dat ik ineens in mn slaap ziek zou worden niets zou merken ed enz. ik heb een hoop fantasie, maar weet dus nu dat het niet zo snel zal gaan allemaal.

ik ga zo weer naar de vk om te chekken. zal mn klachtenlijstje maar ff opnoemen hihi.bedankt meiden.

Hoi, was alles goed bij de vk? Ik leef met je mee. Ik had 5  weken voor de uitgerekende datum 2x een onderdruk van 100 en 110 (begon ook met 65)  en ben doorgestuurd naar de gynaecoloog en twee weken later opgenomen in het ziekenhuis. Na 2 weken ziekenhuis ben ik ingeleid (ben op de gel bevallen!) ik was toen 39 weken en 1 dag. Probeer rustig te blijven en niet teveel te doen. Ze houden je echt wel goed in de gaten.

Wel grappig want toen ik nog op het zwangerforum zat werd jij net zwanger. Goh wat was je onzeker toen zeg, weet je nog? En nu moet je bijna bevallen! Wat vliegt de tijd zeg!
Heel veel succes en ik ben zo benieuwd hoe je bevalling zal gaan! Het gaat vast goed!

groeten, Taatje, mama van Jamey (26-9)

hahha ja die onzekerheid weet ik nog goed enne dat blijft ook wel denk ik. al die vele dingen ook die je hoort.
de tijd vliegt idd echt heel snel. ik zit nu te zeueren dat ik wel graag wil dat het eruit komt maar eigenlijk moet ik gewoon nog even genieten. hihi
hieronder nog even wat de vk zei.

ben net terug van de verloskundige en mn bloeddruk was bij binnenkomst 90, maar na het liggend te hebben gemeten weer 85. het was wel hoor omdat ik ook erg laag ben begonnen, maar de rest is allemaal in orde, dus ik mag dinsdag weer komen voor een extra chek.
verder moet ik niet te druk doen, maar dat was ik zowiezo niet van plan.
we wachten dinsdag maar weer af.

Terug
Bovenaan