zwangerschapsvergiftiging :(

Vanmorgen heb ik weer controle gehad bij de verloskundige. Mijn bloeddruk was veel te hoog( @ sens jij opperde dat al bij mijn topic over misselijk, helaas had je gelijk)
Ik werd gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis waar na verder onderzoek( en 3 uur verder) beginnende zwangerschapsvergiftiging werd vast gesteld. Morgen ochtend moet ik weer naar het ziekenhuis. Ik kreeg het advies om een tas met spullen mee te nemen dus ik probeer me er op voor te bereiden dat ik morgen moet blijven.

Dus dat wordt ff afwachten morgen, hopelijk slaan de medicijnen die ik heb gekregen aan en kan ik morgen een berichtje sturen dat ik het weekend lekker thuis mag blijven.

Esje, dat is balen.
Ze zullen in ieder geval goed voor je zorgen. En ik weet uit eigen ervaring, ik mocht ook weer naar huis toe maar bleef goed onder controle.
Dus je kan dat altijd voorstellen bij de gyn. Je zal ook zien dat je bloeddruk vast nog wat afzakt. De spanning en de schrik werkt ook mee he!!!
vergeet dat niet.

Sterkte meid, men duimpjes draaien voor je.

liefs nath

Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden!!!!

Gelukkig ben ik inmiddels al 36 weken en een dag dus ben al een heel eind in de zwangerschap!

We zullen het morgen allemaal wel zien en mocht het nodig zijn dat ik in het ziekenhuis blijf, ach dan wordt er goed op mij en de baby gelet. We zien het allemaal wel mijn blijf stiekem wel hopen dat ik morgen vanuit huis jullie kan laten weten dat het goed gaat!

Terug
Bovenaan