zwangerschapsvergiftiging :(

heh bah wat vervelend voor je!
zo heb ik mijn eerste zwangerschap ook een nachtje in het ziekenhuis gelegen doordat ik beginnende zw. vergiftiging had.
ik mocht helemaal niks meer doen en heb 2 weken alleen maar gelegen! ze hebben me zelfs nog een week overtijd laten lopen met een veel te hoge bloeddruk en 30 graden!!!
ik hoop voor je dat de medicijnen aan slaan, en dat jij niet zo hoeft te kwakkelen als ik toen!

liefs

Heey,

Ik weet dat ik je er op attendeerde, maar toch schrok ik ervan toen ik het las.
Ik wist het ook alleen maar omdat ik zelf een te hoge bloeddruk heb en ze me vertelde waar ik allemaal op moest letten als ik er `kwalen` bij kreeg.

Je moet inderdaad maar denken, je bent nu in goede handen, beter kunnen jij en je kindje niet terecht nu.
En wat je zelf al zegt, je bent al ruim over de 36 weken heen, da scheelt ook.

Nou zet hem op..toy toy..toy...
Ik zal aan je denken, laat je even iets weten=

Goed nieuws, alles is gelijk gebleven met gisteren en mag het weekend thuis blijven!!!!
Moet maandag wel weer terug komen en wanneer ik me ziek ga voelen moet ik direct bellen en gaan ze me opnemen maar voor nu ben ik erg blij dat het niet slechter is geworden!

Nogmaals allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en dat jullie voor me hebben geduimd, het heeft geholpen:)

He
Gelukkig dat alles goed is.is je bloeddruk weer gezakt dan?of kan het geen kwaad verder?lijk me wel spannend hoor.maarja net als wat je schrijft de baby is gelukkig al ver klaar om geboren te mogen worden.lekker rustig aandoen maar
x jootje

Terug
Bovenaan