zwangerschapsverlof... en nu?

Esther,

je hebt hier weinig berichtjes geplaatst, maar genoeg om je te herkennen.

Bij één van je eerste berichtjes wist ik al dat je het was.

We zijn ooit familie geweest.

Overigens vind ik het erg leuk dat je nu een kleintje krijgt.   Leuk ook om je dat nu op deze manier te kunnen vertellen. Ik had het graag van dichterbij gemaakt.    Eens waren we vriendinnen, ergens lang geleden toen we nog een stuk jonger waren, en lang niet zoveel hadden meegemaakt als nu.

Wil je iets voor me doen. Als je bevallen bent, laat het me dan weten (bijv. via je moeder) , dan stuur ik twee meisjes langs, die het vast geweldig vinden om op kraamvisite te komen.

Geniet nog maar even van je laatste weekjes samen met je man.

Enne zullen we dit allemaal verder tussen ons houden? Er wordt al genoeg gekletst.

M.

He M.

dat had ik niet verwacht, heb al de hele dag lopen nadenken wie miep34 zou kunnen zijn.

Uiteraard staan (stonden ze al hoor) de dames op onze lijst met mensen die een geboortekaartje krijgen.

Heb gehoord van ze dat ze een geweldig lief broertje hebben gekregen. Hoop dat alles goed gaat.

groetjes,

Esther

Esther,

zo zie je maar dat je met weinig informatie, door iemand die je kent al te herkennen bent. Eigenlijk wel schokkend.

De dames zullen het echt heel leuk vinden om hun kleine neefje of nichtje te komen bekijken. Ze hebben het dan ook geregeld over de baby in jouw buik. het leeft toch wel erg bij ze.

Dat is ook wel leuk hoor, dat ze nu een leeftijd hebben dat ze alles zo bewust meemaken. Was vorig jaar natuurlijk iets minder, want ook die verdrietige dingen maken ze bewust mee.

Met ons knulletje gaat het goed. Ze zijn stapel op hun broertje. Dat het vorig jaar zo laat nog mis ging maakte het natuurlijk voor de meiden en ook voor ons extra spannend. Ze waren er zo verdrietig om.

Nou de meiden zien het kaartje wel verschijnen en dan regel ik wel dat ze even op bezoek komen.

Succes met de bevalling, en echt meid het is waar wat ze zeggen. Het is echt super zo'n kindje op je buik.

M.

Terug
Bovenaan