zwangerschapsverlof met grijs randje

Vandaag laatste dag gewerkt voor dat maandag mijn verlof ingaat. Alleen wat een leuke dag had moeten worden, is er 1 met een grijs randje geworden.

Had vanmorgen een gesprek met mijn leidinggevende, over wat mij verteld was hoe het een en ander zou worden als ik terug van verlof kom in augustus.....
Heb toen te horen gekregen dat mijn contract niet zal worden verlengt.....

Ergens had ik het wel verwacht, er zijn de laatste tijd heel veel mensen bij ons weggegaan, maar ergens viel het wel rauw op mijn dak....

Ene kant denk ik, ik kan heerlijk langer van mijn zoon genieten en werk hier in de buurt zoeken, maar zie ook wel op tegen weer gaan solliciteren.

Moest het even kwijt..........

liefs
Vanessa
 
jeetje meid zit je net niet op te wachten op zo'n bericht. ik wens je veel sterkte toe.en ja bazen gaan tegenwoordig over lijken.Je bent zwanger dan kan je wegblijven.Ja en voor jou in de plaats nemen ze dan iemand jonger aan dat is goedkoper dan jou terug te nemen na je verlof.Echt veel sterkte gewenst meid en geniet van je zoontje.
liefs s.c.vlaardingen
 
Ach jee, dat zijn inderdaad geen berichten waar je op zit te wachten, zeker niet als het je laatste werkdag voor je verlof is.
Kijk goed je rechten na, want misschien heb je wel recht op uitkering na je verlof.
 
Ach jee, dat zijn inderdaad geen berichten waar je op zit te wachten, zeker niet als het je laatste werkdag voor je verlof is.
Kijk goed je rechten na, want misschien heb je wel recht op uitkering na je verlof.
 
Hoi vanessabo,

Wat rot om te horen zeg dat ze je contract niet gaan verlengen.
Ik heb ook zoiets. Omdat ik vaak naar het ziekenhuis moest, moest ik het wel aan mijn baas zeggen dat ik zwanger probeerde te worden.
Ik ben toen in die tussentijd 2x ziek geweest. Nu vind ze dat ik teveel ziek ben en heeft ze nu al gezegt dat ze mijn contract niet gaat verlengen. Wat een rotstreek van die mensen.
Ik dacht dus precies het zelfde als jij!! Kan je lekker lange van je kleine genieten!!!

Veel plezier en geniet van je verlof!!!
 
Och Kimvis, ook al zo'n rotsituatie.......


Het blijft inderdaad een rotstreek, maar heb net contact gehad met een juridisch loket en ze mogen dit dus gewoon doen..... Ze hadden mijn contract ook aangepast naar een 10 maanden contract zodat als ik terug kwam van mijn verlof ik gelijk minder uren zou kunnen gaan werken.


Ook heb ik gelijk even het UWV gebeld, en kan in augustus een ww uitkering aanvragen. Hoef me dus geen zorgen te maken, maar leuk is anders.
Toch blijft het voordeel dat ik straks langer van mijn zoontje kan genieten.
En er word hier wel gezegt dat ik niet bij de pakken neer moet gaan zitten, maar leuk is anders.

liefs
Vanessa





 
Och Kimvis, ook al zo'n rotsituatie.......


Het blijft inderdaad een rotstreek, maar heb net contact gehad met een juridisch loket en ze mogen dit dus gewoon doen..... Ze hadden mijn contract ook aangepast naar een 10 maanden contract zodat als ik terug kwam van mijn verlof ik gelijk minder uren zou kunnen gaan werken.


Ook heb ik gelijk even het UWV gebeld, en kan in augustus een ww uitkering aanvragen. Hoef me dus geen zorgen te maken, maar leuk is anders.
Toch blijft het voordeel dat ik straks langer van mijn zoontje kan genieten.
En er word hier wel gezegt dat ik niet bij de pakken neer moet gaan zitten, maar leuk is anders.

liefs
Vanessa





 
Ik begrijp dat je nu moest reizen voor je werk?misschien vind je straks werk dichtbij dat is wel veel makkelijker met een baby.
Probeer inderdaad het positieve ervan te zien.
En accepteer straks lekker een baan die aansluit op je wensen.
(al zal dat even duren)
 
Terug
Bovenaan