zwangerschapsverlof met grijs randje

Ik begrijp dat je nu moest reizen voor je werk?misschien vind je straks werk dichtbij dat is wel veel makkelijker met een baby.
Probeer inderdaad het positieve ervan te zien.
En accepteer straks lekker een baan die aansluit op je wensen.
(al zal dat even duren)
 
Nou zeg, wat een held die baas van je! Op je laatste dag nog wel! Hadden ze vast ook wel even eerder kunnen vertellen. Ik vind dat je erg rustig bent (misschien zijn het mijn hormonen) maar ik zou woest zijn.... Erg min. Op mijn werk hadden ze laats voor alle zwangere collega's (zijn er nogal wat) een babshower georganiseerd. Zo zou het moeten gaan, ja toch?

Ik hoop dat je inderdaad snel iets kunt vinden wat beter bij jullie nieuwe leven past. En dat je lekker van je ventje kunt genieten. Sluit je ogen niet maar probeer het positieve uit de situatie te halen.

Wat voor werk doe je? Of waar ben je naar op zoek?

Heel veel succes!
 
Nou zeg, wat een held die baas van je! Op je laatste dag nog wel! Hadden ze vast ook wel even eerder kunnen vertellen. Ik vind dat je erg rustig bent (misschien zijn het mijn hormonen) maar ik zou woest zijn.... Erg min. Op mijn werk hadden ze laats voor alle zwangere collega's (zijn er nogal wat) een babshower georganiseerd. Zo zou het moeten gaan, ja toch?

Ik hoop dat je inderdaad snel iets kunt vinden wat beter bij jullie nieuwe leven past. En dat je lekker van je ventje kunt genieten. Sluit je ogen niet maar probeer het positieve uit de situatie te halen.

Wat voor werk doe je? Of waar ben je naar op zoek?

Heel veel succes!
 
hey mama28, ik moest idd reizen voor mijn werk. ging 'smorgens 7 uur de deur uit, en als ik dan hele dagen zou werken zou ik rond kwart voor 6 weer thuis zijn.... Was 'smorgens en 'savonds dus zo'n 3 kwartier onderweg.

Dus das zeker wel lekker als ik dichterbij huis werk vind.

Siem: Op zich ben ik er redelijk rustig onder, had zelf ook al in gedachten om na mijn bevalling werk dichter bij huis te gaan zoeken. Maar dacht dat ik wel de zekerheid had als dat niet zou lukken ik iig weer daar terug zou komen.

Ik had het ook prettiger gevonden als ze het bijv een week eerder hadden verteld, maar ik werkte door bekkeninstabiliteit al halve dagen. En volgens mijn vriend hebben ze dat express niet gedaan omdat ik me dan waarschijnlijk die laatste dagen had ziek gemeld.

Oh wat leuk van die babyshower, zo zouden alle werkgevers moeten zijn..... Er kon gister niet eens een bos bloemen ofzo van af. Maar ze zouden het wel heel leuk vinden als ik een geboortekaartje stuur en die kleine even kom laten zien..... Dan kunnen ze nog even wat leuks doen voor me........

En ik begin er heel langzaam wel het positieve van in te zien, gisteravond voelde ik me echt rot onder de hele situatie.Ook omdat ik voor mijn collega's de schijn moest ophouden dat ik straks weer terug kom..... Kon dus ook niet even normaal gedag zeggen...... ( al heb ik niet tegen iedereen mijn mond gehouden).

Ik was receptioniste, weet eigenlijk nog niet welke richting van werk ik op wil.....
Heb een opleiding voor een winkel, dus misschien dat ik wel weer in een winkel terecht kom.

Ik heb me vanmorgen voorgenomen dat ik nu maar echt van mijn verlof ga genieten, en straks heerlijk van mijn kind. Het mooie weer komt eraan, dus dat zal helemaal goed komen. Heb zoiezo tot eind augustus zwangerschapsverlof.....

liefs
Vanessa
 
Gelukkig kun je je er aardig in vinden. Geniet van je verlof, heerlijke tijd hebben we uitgekozen ;)

En volgens mij is er binnen jouw werkveld wel aardig werk te vinden. Succes in elk geval!

Groetjes!
 
Gelukkig kun je je er aardig in vinden. Geniet van je verlof, heerlijke tijd hebben we uitgekozen ;)

En volgens mij is er binnen jouw werkveld wel aardig werk te vinden. Succes in elk geval!

Groetjes!
 
Balen joh van je werk!

Zelf pieker ik me suf wat ik na mijn verlof moet doen. Mijn moeder ziet het niet zitten om op 3 kinderen te gaan passen en zij paste 1 dag in de week op....
Nu werkte ik maar 2 dagen in de week, maar mijn baan kan ik niet maar 1 dag blijven doen, dat moet min. 2 dagen in de week om bij te blijven(apotheek). Dus als ik niemand vind, dan zal ik allebei de dagen op moeten zeggen.

Ik werk ook nog 1 dienst per weekend in een dienstapotheek, dat werk kan ik dan wel blijven doen, maar dan blijft het een flinke financiele achteruitgang, wat eigenlijk niet kan....

Dus ergens zou het mij wel uitkomen als ze mijn contract af lieten lopen, had ik in elk geval nog een uitkering... maar zo mag je niet denken natuurlijk.

Geniet jij lekker van je verlof!
En probeer rustig aan het idee te wennen,
groetjes,
 
Hey!!!

Ik zit in hetzelfde schuitje... Het is natuurlijk errug makkelijk voor een werkgever om het contract maar gewoon neit te verlengen! De meeste werkgevers kiezen hierbij voor de makkelijkste weg.

Ik had een vast contract moeten krijgen... Maar krijg ik dus niet.... Mijn beoordeling had niet beter gekund... Maar toch maar geen contract!

Zuur, Ik weet het...

Succes en trek het je niet al te veel aan....

Liefs
 
Terug
Bovenaan