Zwangerschapsverlof met min max contract.

Volgens mij kijkt het UWV naar je gemiddelde aantal gewerkte uren per week over een periode van een half jaar of jaar voor je verlof.. 

Huh ik dacht dat ze geen vakantie geld mochten inhouden? 
Dan word ik dus waarschijnlijk wel flink gekort ook omdat ik niet aan me 12 uur kom de laatste maanden. 
Ik weet wel wat mijn dagloon word omdat ik dus gedeeltelijk ziek ben,dit dagloon staat gelijk aan het dagloon van je verlof zeiden ze tegen mij.maar van dat rekensommetje snap ik toch maar niks van haha

Bij ons is t zo als je minder werkt dan je minimale uren krijg je toch die min uren uit betaald. Dus je heb min 12 uur maar werkt bijv 8 dan krijg je toch 12 uit betaald. Ik zou t raar vinden als t uwv je minder dan die 12 uur gaat betalen.... raar ook dat ze geen duidelijkheid kunnen geven.  Met je baas over hebben is slim 

Klopt noorasiem, ik krijg nu die uren ook gewoon uitbetaald. Wij moeten een potje opbouwen en uit de potje halen ze de uren die je niet gewerkt hebt, zodat je niet gelijk in de min uren komt daardoor. Maar misschien toch mijn werkgever nog eens vragen inderdaad,aangezien ik ook gedeeltelijk in de ziektewet zit hoe dit dan gaat. 

Terug
Bovenaan