zwangerschapsverlof, wanneer?

Hoi Nadine,

Je een loser voelen is nergens voor nodig hoor!!! JIJ moet dadelijk bevallen!!! JIJ moet lekker in je vel zitten.

Groetjes,
Jolanda

Hai!
Ik heb juist precies het tegenovergestelde! Moet nog 4 weken werken en dan ga ik er met 35 weken uit omdat ik de herfstvakantie mee kan pakken. (voordeeltje van het onderwijs!!!) Maar ik zie er nu al tegenop om te moeten stoppen! Sowieso gaat alles me nog vrij makkelijk af, als ik tenminste in de weekends goed m'n rust neem, maar doordat je werkt gaat de tijd ook zo lekker snel! Voor ik het weet is er steeds alweer een week voorbij! En straks zit ik thuis... Te wachten tot de bevalling zich aandient... Volgens mij ga ik me echt stierlijk vervelen en alleen maar zitten wachten op kindje...
Als die kleine er eenmaal is zie ik die vrije dagen wel zitten, maar daarvóór...
Overigens ben ik het volledig met iedereen eens: voel je geen loser, want je moet echt goed naar je lijf luisteren. Dat geeft echt wel aan wat er kan en niet kan!
Groetjes, Stasha.

Heb de knoop doorgehakt...
Ik ga een week eerder met verlof, over 2,5 week. Ben opgelucht en anderzijds voel ik me een verschrikkelijke verrader. Het is zo druk op het werk...
Ik hoop dat ik ook echt kan genieten van mijn verlof...ik heb zo'n groot verantwoordelijkheidsgevoel dat ik me gewoon schuldig voel voor die extra week.
De opluchting is er echter ook wel. Vandaag heb ik een goede dag, maar ik weet dat het ook anders kan.
Vanavond ga ik fijn naar prenatal naar de mama mazzelavond, even fijn bezig zijn met de baby!

Hoi,

Harstikke goed van je dat je toch besloten hebt om eerder te stoppen.
Je moet je vooral geen loser voelen want JIJ voelt het het beste.

Ikzelf ben nu 1 dag met verlof en mijn werk belt af en toe nog even om iets te vragen, maar dat vind ik niet erg. Ik vond het heel moeilijk om mijn werk aan iemand anders over te dragen, maar ja het moest toch. Dus als ze nu iets niet weten dan ben ik gewoon nog even tel. bereikbaar.

Verder ben ik echt aan het genieten, lekker een klein dutje tussen de middag   mijn zoon van bijna 4 kruipt ook lekker bij  mama in bed en kijkt dan een DVD-tje. Als ik dan weer na 1 uurtje eruit ga heb ik weer energie voor 10. En gaan we weer leuke dingen doen.

's avonds doe ik meestal nog even snel een wasje of een stijkje.

Nou meiden geniet allemaal van je verlof we hebben de rust straks heel hard nodig

groetjes Masja

Officieel gaat mijn verlof 3 oktober in, maar zit sinds eind juli al thuis ivm regelmatige harde buiken.

Helaas ismijn contract niet verlengd, dus weet niet wanneer ik weer aan het werk kan/ga.

Groetjes, Marieke mv Lyanne en 32+6 wkn zwanger

Terug
Bovenaan