zwangerschapsverlof

Hallo love_love,

Dat is inderdaad toevallig. Ik woon nu nog op Vrakker-West maar kom volgend jaar na jou toe. We zijn nu bezig met een huis te bouwen op Vrouwehof. Ik ben zwanger van mijn 3e kindje. Helaas heb ik vorig jaar mijn 2e moeten afstaan. Ik ben inmiddels alweer 32 en woon al vanaf mijn 6e in Weert. Mijn man is ook een echte Weertenaar en kent dan ook de meeste mensen (wat wel eens irritant kan zijn als je in de stad bent).

Margret

Ik moet nu nog een kleine 6 weken (of een kleine 8 natuurlijk, maar daar hopen we natuurlijk niet op). Ik was gisteren voor het eerst alleen thuis, want mn mannetje had de eerste week van mn verlof ook vrij, en ik heb me uiteraard al meteen ontzettend verveeld haha.
Stil zitten is ook gewoon niet mijn ding. Maar het huis in een keer helemaal boenen kan helaas ook niet meer, als ik me te druk maak heb ik meteen pijnlijke harde buiken. Mannetje vindt het geloof ik wel grappig, 's-avonds zit ik echt aan em vastgeplakt hihihi.

We doen het gewoon 1 dag per keer!!

gr. Peet
(34 +2 weken)

hoi margret,

wel minder dat je je 2e kindje hebt moeten afstaan.
mag ik vragen hoe oud je bent?
misschien is het wel leuk om te msnnen.
mijn emailadres is: aafje01@hotmail.com

Ik hoor het wel van je.
xxx

hoi petra,

ik moet er nog 4,5 of 6,5, maar dat hoop ik natuurlijk niet :)
ik probeer nu zo lang mogelijk in bed te blijven liggen en dan elke dag iets te doen.
mijn zus komt donderdag of vrijdag deze kant op   dus dat scheelt weer verveling.

Terug
Bovenaan