Zwangerschapsverlof?

Ik ga net als de vorige 2x 4 weken van te voren, dat is dus 5 april
2 april is mn laatste werkdag en ik moet nu dus nog 4weken x 3 dagen is 12 dagen werken. Als het wat te zwaar wordt dan neem ik de laatste twee weken elke week een vrije dag op om wat extra te rusten.
Gelukkig heb ik genoeg te doen dus ik hoef me niet te vervelen. En er is een klus (jaarrekening) die af moet, dus dat is een overzichtelijk einddoel, zonder allerlei andere dingen die er nog bij moeten..scheelt weer!
hoop dat de kleine niet met 37 weken er al is, want ik heb echt nog geen tijd gehad voor babywasjes en inrichten babykamer etc....en daar kom ik voor mijn verlof ook niet aan toe ben ik bang!

groetjes
Klarie

Mijn verlof zou eigenlijk 7 april ingaan, maar momenteel zit ik alweer 5 weken in de ziektewet vanwege mijn enkelproblemen!
Aan de ene kant erg lekker want me huis is zo goed als helemaal aan kant maar aan de andere kant ook wel vervelend want tis toch weleens saai hoor!

Nou meiden nog een paar weekjes!

Jawel dit is de eerste dag van mijn verlof!

Raar idee hoor.
Mijn vriend aan het werk en ik thuis.
Zit ik hier in m'n eentje....

Weet er iemand nog leuke dingen om te doen als je alleen thuis zit?
En kom nou niet aanzetten met allemaal huishoudelijke klusjes want die moesten normaal gesproken ook als ik aan het werk was.
Nee leuke dingen voor de extra vrije tijd!

Ik zal in elk geval wat vaker hier aanwezig zijn.

Hoi Deedee,

Geniet lekker van je verlof ik moet nog 1,5 week en dan gaat mijn verlof ook in.

Ik heb ook nog geen idee wat ik allemaal ga doen tijdens mijn verlof, wel lees ik graag en daar kom ik meestal niet aan toe. Misschien dat ik een paar leuke boeken ga halen.

Groetjes Kim

HoiHoi,
Ik mag met verlof. Zit nu op 6 weken van te voren, maar voel me toch nog wel zo goed dat ik doorzet tot 4 weken. Nog anderhalve week te gaan. Tis nu wel echt aftellen.
Tja wat te doen...... Daar zit ik ook nog wat mee. Kan eigenlijk geen tel stil zitten.
Begint het al wel wat te wennen moet ik zeggen.
Heb nog een hele stapel foto's liggen van het afgelopen jaar. Die kan ik dan mooi ff in een fotoboek plakken. Verder hebben we thuis een boerderij. Dan maar wat vaker achter bij de lammetjes kijken hoe die aan het spelen zijn in de schuur.
En naar de zeedijk rijden om door de schapen en lammetjes te lopen.
Denk dat ik ook nog wel wat visites kan afleggen. Daar ben ik de laatste tijd ook nog niet echt aan toe gekomen.
Zal me vast niet gaan vervelen, al ben ik daar toch stiekem wel een beetje bang voor.

Groetjes Mirjam (34wk + 5 dgn)

Terug
Bovenaan