Zwangerschapsverlof

Ik ga dor tot 4 weken van tevoren en ga na het verlof 19 of 22 uur werken!

Ik heb wel het geluk dat ik met 2 weken onbetaald verlof mijn zwangerschapsverlof kan aansluiten op de voorjaarsvakantie en de zomervakantie en dus ook een 'ouderwets' half jaartje thuis ben!

Ik ben huisvrouw / thuisblijfmoeder verlof heb ik nooit.. Of altijd, maar de huishouding draait gewoon door en mijn man helpt dan pas op het eind. Verder doe ik veel voor andere mensen maar dat wordt steeds minder, toch weer last van bekkeninstabiliteit helaas...
En daarna ga ik misschien weer aan het werk gewoon voor de extra centen, een 10-15 uur.
Groetjes Esther

Wij hebben een eigen zaak en ik doe daar de admininstratie dus verlof zal ik niet echt veel hebben, wel ben ik bezig mijn schoonzusje in te werken zodat zij in kan vallen als ik echt niet meer kan en ik kan altijd nog thuis achter de laptop de administratie doen

Ik ga 6 febr met verlof 6 weken van te voren... Is bij ons bijna verplicht omdat je het gewoon niet langer vol houdt! En daarna ga ik gewoon 24 uur werken net als nu

xxx

Ik wil 6 weken van te voren met verlof.
Heb een erg drukke baan (Directie secretaresse voor 3 bazen) en wil me echt kunnen ontspannen zonder thuis nog van alles te moeten regelen voor t werk.

Daarna zal ik 24h gaan werken, hoe mijn functie er dan uitziet is nog niet duidelijk dus spannend :)

Ik hoop wel aansluitend nog 2 extra weekjes vakantie op te nemen en dus op 1 juni weer te gaan werken.
Mijn verlof start 25 Januari.

23w5d

Hier ook iemand die 6 weken vantevore moet stoppen omdat ik al heel wat ziek ben geweest tijdens mijn zwangerschap!

Mijn contract wordt niet verlengt en dus krijg ik nog een deel van UWV uitgekeerd. Mijn keuze is even te stoppen na de zwangerschap en te wachten tot mijn oudste naar de basisschool gaat. De kleine kan dan op worden opgevangen door mijn schoonouders. Mijn schoonzus is namelijk bijna uitgerekend en dan zouden ze in 1 klap 4 kleinkinderen moeten opvangen en dat is wel erg veel! Dus wachten we gewoon tot ze naar school kan.....

Ik kan het werk makkelijk op pakken na 3 maanden uit dienst te zijn geweest!

Maureen x

Terug
Bovenaan