zwangerschapsverlof

hoi hoi,

zo ik heb de knoop doorgehakt. ik ga lekker aanstaande woensdag met zwangerschapsverlof. ik was eerst van plan om 4 weken voor de datum te stoppen, maar mn bloeddruk was iets te hoog, dus stop ik er lekker eerder mee.

ben er toch wel aan toe eigenlijk.

ben mn bureau aan het opruimen en mn computer aan het uitmesten. heerlijk. heb er mega veel zin in!!

x jessica

he jessica,

ik ga ook woensdag met verlof heeerlijk idee he??? eigenlijk moest ik maandag ook nog werken maar die heb ik eraf laten halen. daar had ik na 4dagen vrij echt geen zin meer in hoor.

maar ja lekker genieten maar haha

kus inge

Heerlijk, k word gewoon jaloers! :D Nee hoor meiden geniet er lekker van! Ik moet nog 4,5 week werken, tot 36+3 dagen! Aan de ene kant zou k ook al wel willen, ben gewoon een beetje op en ben er aan toe, maar goed we gaan de kerst in en in een kleine bloemenzaak met weinig personeel.... Zo help je elkaar weer een beetje uit de brand en het is maar 2 dagen per week! Dus al met al nog 11 dagen werken! Dat klinkt dan ook weer lekker kort!

Geniet er van he!

Liefs

Heerlijk he?
Ik heb afgelopen donderdag voor het laatst gewerkt.
Geniet nu al 4 dagen van mijn verlof.
Ik ben bewust 6 weken van te voren gestopt. Kon het ook niet langer opbrengen om iedere dag om 6 uur op te staan.
Dus heerlijk genieten nu.
En voor de meiden die nog even door moeten, sterkte en succes.
Groetjes, Petra.

Nou komt het steeds dichterbij....!
Ben al een paar weken thuis en kom tijd te kort, wil nog zoveel....
De ene dag voel je je beter dan de andere dag...
En het buikie begint te groeien van die heerlijke rust.

Meiden geniet ervan....

Groetjes Natasja (32wk 5dgn zwanger)

Hoi Jessica,

Wat goed en fijn dat je de knoop hebt door gehakt!!!
Heerlijk he, dat vooruitzicht. Mijn laatste dag is a.s. donderdag en ik zie er zo naar uit.
Heerlijk thuis. En ook een gezellige maand om thuis te zijn. Lekker poetsen en dingen voor mezelf en de kinderkamer doen.
Ik kan niet wachten. Succes met afronden.

groetjes

heerlijk met verlof he! Ik werk dan nog maar 2 uurtjes per week, maar dat stelt zo weinig voor. Ik werk nog 3 weken 2 uurtjes en dan is het ook klaar voor mij. Ik merk dat ik ook steeds moeier ben/wordt van het buikje dat steeds dikker wordt. Alles gaat iets langzamer en die bekkens van mij werken ook niet helemaal mee...

Nou geniet maar lekker van het uitslapen, laatste dingetjes voorbereiden en de feestdagen die er aan gaan komen!

groetjes!

Woow, heerlijk, jullie zijn/gaan al met verlof. Ik moet nog tot 19 dec werken. Officieel gaat mijn verlof pas 1 jan in, maar neem kerstvak op.
Ik kijk er erg naar uit. Niet dat het rustiger wordt, want met 3 kindjes heb ik het druk zat!
Geniet alvast lekker van jullie vrije tijd.
Groetjes....

Terug
Bovenaan