zwangerschapsverlof

Lekker hé!!!
Ik moet nog 2 dagen werken.
Heb ik eerst 2 weken vakantie en de 19e ga ik dan met verlof. Heb nog zoveel dagen staan dus of ze er nu voor of achter geplakt worden...half april ga ik pas weer te beginnen.....dat klinkt!!!
Dadelijk naar de VK, dat gaat snel nu er maar 2 weken tussen zitten.
Ben 32w en 3d.

Groetjes...

oh mensen wat is dit heerlijk.

vandaag was de eerste dag. ik heb alles op mn gemak kunnen doen. beetje wakker worden, boodschapjes doen, dutje doen, hondjes wandelen.

heerlijk !!!!!!

Geniet maar lekker van jullie verlof allemaal!
Ik moet nog even door, heb 2e kerstdag mijn laatste werkdag. Ben nu 31wk3dg en merk dat het nu wel steeds wat zwaarder gaat worden. Vooral nu mijn buik een flinke groeispurt heeft gemaakt afgelopen week haha. Maja, vind het ook nog wel lekker hoor werken, ben bang dat ik me anders vreselijk ga vervelen tot 24 januari.
Maar het komt nu wel dichtbij, nu er al meiden hier met verlof zijn! Kan niet wachten tot die kleine er is!

Nou voor de gene die met verlof zijn: Geniet ervan!
Voor de gene die voorlopig moeten werken: Succes!
Liefs,
Mar

Geniet maar lekker van jullie verlof allemaal!
Ik moet nog even door, heb 2e kerstdag mijn laatste werkdag. Ben nu 31wk3dg en merk dat het nu wel steeds wat zwaarder gaat worden. Vooral nu mijn buik een flinke groeispurt heeft gemaakt afgelopen week haha. Maja, vind het ook nog wel lekker hoor werken, ben bang dat ik me anders vreselijk ga vervelen tot 24 januari.
Maar het komt nu wel dichtbij, nu er al meiden hier met verlof zijn! Kan niet wachten tot die kleine er is!

Nou voor de gene die met verlof zijn: Geniet ervan!
Voor de gene die voorlopig moeten werken: Succes!
Liefs,
Mar

Terug
Bovenaan