zwangerschapsverlof

hoeveel weken van te voren hebben jullie verlof opgenomen of willen jullie opnemen.
ik ben ic verpleegkudnige dus wel een zwaarberoep maar vind het wel lastig om te kiezen 4 of 6 weken van te voren stoppen.
des te meer heb je daarna is ook wel prettig

groet jessica
 
hoi Blondie,

ik zou gewoon aankijken tot wanneer je kan blijven werken, als je tot 4 weken van te voren kan blijven werken heb je al 2 weken extra. zo ga ik het ook doen denk ik, ik heb een zittende baan dus hoop dat ik het nog langer vol kan houden.
gr
 
hoi Blondie,

ik zou gewoon aankijken tot wanneer je kan blijven werken, als je tot 4 weken van te voren kan blijven werken heb je al 2 weken extra. zo ga ik het ook doen denk ik, ik heb een zittende baan dus hoop dat ik het nog langer vol kan houden.
gr
 
hi blondie

ik werk in een verzorgingstehuis als verzorgende en ik moet met 6 weken van te voren met verlof daar ik therapeutisch aan het werk ben, je kunt idd het beste bekijken hoe lang je het zelf volhoudt en overleg dit ook met je hoofd. en als het niet gaat kan je eerder stoppen

groetjes angela
 
hi blondie

ik werk in een verzorgingstehuis als verzorgende en ik moet met 6 weken van te voren met verlof daar ik therapeutisch aan het werk ben, je kunt idd het beste bekijken hoe lang je het zelf volhoudt en overleg dit ook met je hoofd. en als het niet gaat kan je eerder stoppen

groetjes angela
 
Hoi,

Ik werk in de kinderopvang en wij zijn verplicht om 6 weken van te voren verlof op te nemen.
Ik kan je zeggen dan ben je er ook wel aan toe. Tillen gaat niet meer fijn, kinderen in bed leggen al helemaal niet meer. Met een dikke buik in de weg.

Succes met kiezen!

Groetjes Karin
 
Terug
Bovenaan