Zwangerschapsverschijnselen of toch een beetje grieperig?

<p>Hoi Allemaal,</p><p>Ik ben Noa en 27 jaar. Mijn man en ik hebben besloten om afgelopen maand zwanger te willen worden van ons eerste kindje. Mega spannend. Dat besef ik mij nu pas.<br />Ik ben al een paar maanden geleden gestopt met de pil om te 'ontpillen.'<br /><br />Mijn cyclus heeft vanaf moment 1 een lengte van 30 dagen. Ook heb ik een ovulatiebloeding. Dus een teken: Ga er voor!!<br />Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de app: P Tracker. Met deze app kan jij je vruchtbare dagen berekenen, doordat je de menstruatiedagen, buien en symptomen in een kalender zet.<br />Tijdens mijn vruchtbare dagen en de ovulatie hebben wij alles behalve stil gezeten. Haha.</p><p>Zondag kan ik testen of het ons is gelukt, maar sinds vorige week woensdag heb ik allemaal vage klachten.<br />* Mijn rechter tepel is ineens groter dan de linker en volgens mijn man voelen mijn borsten voller aan.<br />* Vlagen van misselijkheid. (Blijven eten en dan trekt het aardig weg.)<br />*Hoofdpijn<br />*Dunne, witte afscheiding. (Normaal alleen last van afscheiding rond de ovulatie)<br />* Moe, echt heeeel moe.</p><p>Maar nu sta ik voor de klas en heerst er weer van alles. <br />Ik heb ook last van verkoudheid, keelpijn en mijn oren zitten dicht...<br />Wat denken jullie? Gewoon niet fit of...?</p><p><br /> </p>
 
Je hebt ook helemaal gelijk Teddie. Denk ook dat ik even mijn hart wilde luchten?. Ik wil er tenslotte niet met mijn naaste omgeving over hebben..
Misschien dat jullie zo je ideeën over deze klachten hebben.
Dankje!
 
Hoi Noa, 
De eerste x was ik ook zoekende naar iets van een teken en dacht ik bij alles zou t!? Maar dat kan de telleurstelling alleen maar vergroten. Ik zou afwachten tot je NOD en dan een test doen. Weet je wanneer die is?
Ik moet zelf zeggen, de eerste x dat ik dacht het is zo had ik alle klachten. De 2e x was ik ook beetje grieperig maar was er niet meer mee bezig want wist dat werkt niet. En toen was het wel raak en dit verschilt ook bij iedereen. Sommige hebben het niet eens door. Ik dacht ook dat ik gewoon ongesteld ging worden door menstruatie achtige krampen enzo..
helaas is het niet anders dan wachten op t bankje tot de nod.. 
Succes, mijn wachten is ook beloond nu 18 wkn. 
 
Bedankt voor je reactie Smpje! En natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap☺️. Geniet van deze tijd!
Ik moet het inderdaad maar op mij af laten komen.. Zondag mag ik testen!
 
Je lichaam kan je aardig voor de gek houden.  Ik heb meerdere keren die symptomen die jij beschrijft gehad maar was niet zwanger. Probeer je er minder op te focussen ( is heel moeilijk, ik weet het) anders valt het erg tegen als het niet gelukt is. 
Hopelijk heb je zondag een positieve test. 
 
Ik had die verschijnselen ook. En kreeg ook ineens een allergische uitslag op mijn armen. Ik dacht t zal wel griep zijn.... Maar inmiddels 35 weken zwanger. Dus kan t?? Jazeker, bij ons was t ook in 1 x raak.
Maar moet je ervanuit gaan dat t raak is? Nee, je gaat jezelf echt gek maken. Ook de symptomen voel je vooral als je ze wilt voelen. Dus ff wachten tot je kunt testen. Ik zal voor je duimen, wellicht heb je net zoveel geluk als ik.
 
Je kunt er helaas niks van zeggen.. 
Wij zijn na 8 maanden zwanger geraakt waarvan ik 7 maanden iedere maand het zelfde voelde als jij omschrijft.. de teleurstelling dat iedere keer de menstruatie door kwam zetten was noet leuk. 
Nu ben ik ongeveer 7 weken zwanger en heb deze maand nergens last van gehad was zelfs verbaasd toen ik een positieve test in me hand had.. 
Nu beginnen de kwaaltjes een beetje te komen gespannen borsten , misselijkheid en vermoeidheid. 
Maar ook nu is het nog niet zo hevig zoals ik ze elke maand voor mijn menstruatie voelde.. 
Ik hoop dat jij zondag een positieve test in je hand hebt! 
Alleen denkik dat de klachten per persoon verschillen?
 
Terug
Bovenaan