<p>Hoi Allemaal,</p><p>Ik ben Noa en 27 jaar. Mijn man en ik hebben besloten om afgelopen maand zwanger te willen worden van ons eerste kindje. Mega spannend. Dat besef ik mij nu pas.<br />Ik ben al een paar maanden geleden gestopt met de pil om te 'ontpillen.'<br /><br />Mijn cyclus heeft vanaf moment 1 een lengte van 30 dagen. Ook heb ik een ovulatiebloeding. Dus een teken: Ga er voor!!<br />Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van de app: P Tracker. Met deze app kan jij je vruchtbare dagen berekenen, doordat je de menstruatiedagen, buien en symptomen in een kalender zet.<br />Tijdens mijn vruchtbare dagen en de ovulatie hebben wij alles behalve stil gezeten. Haha.</p><p>Zondag kan ik testen of het ons is gelukt, maar sinds vorige week woensdag heb ik allemaal vage klachten.<br />* Mijn rechter tepel is ineens groter dan de linker en volgens mijn man voelen mijn borsten voller aan.<br />* Vlagen van misselijkheid. (Blijven eten en dan trekt het aardig weg.)<br />*Hoofdpijn<br />*Dunne, witte afscheiding. (Normaal alleen last van afscheiding rond de ovulatie)<br />* Moe, echt heeeel moe.</p><p>Maar nu sta ik voor de klas en heerst er weer van alles. <br />Ik heb ook last van verkoudheid, keelpijn en mijn oren zitten dicht...<br />Wat denken jullie? Gewoon niet fit of...?</p><p><br /> </p>